اعلام اسامی نهایی افراد تایید صلاحیت شده در ۲۸ اردیبهشت ماه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مسلم پورقاسمیان در نشست شورای اداری شهرستان اراک اظهار داشت: در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بالغ بر ۴۰۷ نفر در اراک ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد صلاحیت ۲۹ نفر هنوز مشخص نشده است.

وی تصریح کرد: اسامی افراد تایید صلاحیت شده برای این دوره از انتخابات ۲۸ اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.

فرماندار اراک با بیان اینکه انتخابات شوراها کمتر از ریاست جمهوری نیست، ادامه داد: باید در انتخابات شوراها همچون انتخابات ریاست جمهوری مشارکت جدی و گسترده داشته باشیم و اجازه ندهیم دشمنان کوچک‌ترین بهره‌برداری از انتخابات به نفع خود داشته باشند.

پورقاسمیان خاطر نشان ساخت: شوراها تجلی مشارکت مردم در عمران و آبادانی شهرها و روستاها هستند که مردم باید بکوشند اصلح‌ترین و بهترین فرد را به عنوان اعضای شورا انتخاب کنند.

وی افزود: انتخابات همواره در ایران در کمال سلامت برگزار شده و خدمتگزاران مردم در دولت به بهترین نحو ممکن از آرای مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری محافظت می‌کنند.

فرماندار اراک بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: حضور هر چه بیشتر مردم در انتخابات اقتدار ایران اسلامی را در عرصه ملی و بین‌المللی افزایش داده و موجب خنثی شدن تمام توطئه‌های دشمنان می‌شود.

وی حضور در صحنه انتخابات را وظیفه ملی و شرعی مردم دانست و افزود: مردم باید با آگاهی و بصیرت لازم به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کنند.

امام جمعه موقت اراک نیز با تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: همه ملت باید با حضور یکپارچه و پررنگ خود در انتخابات بار دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی به اثبات برسانند.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی‌پور اظهار داشت: برای تحقق حماسه سیاسی باید همه مردم حضوری جدی در انتخابات داشته و اجازه ندهند تبلیغات دروغین دشمنان مانع از حماسه‌آفرینی شود.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد خاطر نشان ساخت: وقایع خرداد ماه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ضروری است مسئولان و مردم برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های این ایام بکوشند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.