مقیمی: شهر جدید امیرکبیر را با چالش نسازیم

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد حسین مقیمی با بیان این مطلب در جلسه بررسی مشکلات شهر جدید امیرکبیر افزود: شهر جدید امیرکبیر از شهرهای جدید التاسیس کشور است که اگر از ابتدا با چالش ساخته شود هرگز نمی تواند از دست این مشکلات خلاص شود.

وی با تاکید بر ضرورت تامین زیرساخت ها در شهر جدید امیرکبیر گفت: باید با تامین زیرساخت ها بستر استقبال مردم از شهرهای جدید را فراهم کرد.

استاندار مرکزی با اشاره به پروژه های مسکن مهر در استان مرکزی گفت: باید تلاش کرد در سایه همدلی و و فاق همه مسئولان اجرایی این پروژه را تکمیل و دل متقاضیان را شاد کرد.

تامین آب و برق از نیازهای اصلی شهر جدید امیرکبیر است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر نیز در سخنانی به ارائه گزارشی از روند اجرایی این پروژه پرداخت و گفت: در حال حاضر یک هزار و ۱۳۱ واحد مسکن مهرویلای طی یک توافقنامه سه جانبه در شهر جدید امیرکبیر در حال ساخت است که از این مجموع ۴۵۰ واحد به شکل قالب درجا ساخته می شود و مابقی به صورت صنعتی احداث می گردند.

علیرضا عزیزی با اشاره به ثیت نام سه هزار و ۵۰۰ متقاضی در ابتدای کار ثبت نام از متقاضیان مسکن مهر ویلایی در شهر جدید امیرکبیر گفت: تعداد قابل توجهی از این تعداد بعد از پایش اولیه ریزش کردند.

وی ادامه داد: در نهایت هم اکنون یک هزار ۷۰۰ نفر متقاضی باقی ماندند که از این تعداد یک هزار و ۱۳۱ متقاضی با واریز دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در یک مرحله و ۱۰ میلیون تومان در مرحله دوم ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

مدیرعامل شهر جدید امیرکبیر تاکید کرد: تامین آب و برق از نیازهای اصلی شهر جدید امیرکبیر است.

شهر جدید امیرکبیر با هدف جمع‌آوری سرریز جمعتی شهر اراک و براساس مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی ایران در کیلومتر ۳۵ اتوبان اراک به قم در حال احداث است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.