برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در مصلی اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری پانا، خطیب این همایش در جمع عزاداران حسینی افزود: والدین باید در برابر آسیب های تربیتی فرزندان خود هشیار بوده و در قبال این مهم، احساس وظیفه بیشتری کنند.

حجت الاسلام عباسی بیان داشت: تربیت صحیح و اسلامی راهکارهایی دارد که بسیاری از والدین از آن غافل هستند و باید به دنبال آن به عنوان کسب هنری جدید باشند.

این کارشناس امور تربیتی و خانواده ادامه داد: والدین تاثیرگذارترین افراد بر کودکان هستند و باید تربیت صحیح فرزند را مهمترین دغدغه خود قرار دهند.

حجت الاسلام عباسی ناآگاهی پدران و مادران از روش های درست تربیتی و تربیت رسانه ای را از آسیب های مهم تربیتی عنوان و ابراز داشت: دشمن سرمایه گذاری و برنامه ریزی های گسترده ای را در زمینه انحراف جامعه شیعی کرده و هم اکنون کودکان یکی از گروه های هدف دشمن است.

وی با اشاره به اینکه حضور پررنگ کامپیوتر و شبکه های ماهواره ای از دلایل اختلال در روابط اعضای خانواده می باشد اضافه کرد: استفاده از این ابزارها موجب می شود که تربیت از دست خانواده ها به دست سازندگان این برنامه ها که بیشتر دشمنان اسلام هستند، بیفتد.

گفتنی است در این آیین معنوی مداحان و مرثیه سرایان در رثای اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، مرثیه سرایی کردند، مردم نیز به یاد حضرت علی اصغر (ع) اشک ماتم ریختند و مادران عزادار حسینی نیز با خواندن لالایی یاد شهید خردسال مظلوم دشت کربلا حضرت علی اصغر (ع) را گرامی داشتند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.