بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی در آستانه ۱۳ آبان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، ۱۳ آبان یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و شکست توطئه های آمریکا به عنوان نماد واقعی امپریالیسم نقشی اساسی داشت.

تبعید حضرت امام ره در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ از یک سو و اعتراض گسترده دانش آموزان به دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ از دیگر سو، شرایط را برای اوج گیری انقلاب و نیز تسریع سرنگونی رژیم شاهنشاهی فراهم نمود.همزمان با این تحولات ،تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ ابعاد جدیدی از مبارزه مردم ایران و آمریکا را رقم زد.

 سیزدهم آبان نقطه پیوند برگهای  زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است.دستگیری و تبعید سلسله جنبان نهضت اسلامی ملت ایران در پی اعتراض ایشان به تصویب لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت ، به منزله آتشی بود که در خرمن های حاکمیت اهریمنی افتاد  و انقلاب اسلامی  را در مسیر تازه ای افکند. ما دانش‌آموزان درهمان مدارسی قدم برمی‌داریم که همکلاسی های آسمانی مان همچون ستارگانی درخشان دیده هایمان را نورانی کرده و همین افتخار است که وظیفه ی ما را سنگین و سنگین تر می کند.

 ما اعضای جنبش دانش آموزی از فراز منبر بلند و مستحکم جمهوری اسلامی به تمام دانش آموزان آزاده جهان درود می فرستیم و حمایت خویش را از شجاعت و آزادی خواهی آنها اعلام می‌کنیم و همچنین یاد آور می شویم  که مراقب انحرافات و اهداف سوء دشمن باشند و به یاد داشته باشند که رهبر ما،خمینی کبیر(ره) گفت:«هرکاری که رضایت آمریکا،این دشمن قسم خورده اسلام در آن باشد از پایه اشتباه است.»

رهبرمعظم انقلاب فرمودند: “اگربخواهیم برای جنایات آمریکافهرست درست کنیم یک کتاب می‌شود”.

آری! ۱۳ آبان هرسال کتاب جنایت‌های آمریکا قطورترشده وملت‌های آزادی خواه برروحیه استکباری ومنفعت طلبی این شیطان بزرگ بیش ازپیش پی می‌برند.

ما اعضای جنبش دانش آموزی با ایمان به فرمایشات خمینی کبیر و تأسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب همیشه و در همه جا هم ندا با حسین زمانمان شعار هیات من الذله را سر داده و هر گونه سازش با استکبار جهانی را محکوم می کنیم. واعلام می‌داریم جمهوری اسلامی اقتداروعزت خود را ازافکارعمومی دنیا وابرقدرت‌های جهان بدست نیاورده ودرمکتب ما عزت از آن کسی است که که به خدا توکل نموده ومتوسل به اهل بیت علیهم السلام باشد.

همان گونه که رهبر عالیقدرانقلاب پیش بینی نموده بودند،مذاکره درعرف آمریکایی ها گفتگو برای قبول حرف آنهاست. هدف دولتمردان غیرمنطقی آمریکا ازمذاکره یک کار تبلیغاتی بود و وعده دروغ می‌دادندکه می‌خواهندتحریم‌ها را بردارند،ملت ایران شکوفایی ورونق اقتصادی خود را بااستحکام درونی ونه ازراه ذلت بدست خواهد‌آورد.

ما اعضای جنبش  دانش آموزی بر این باوریم که امروزه به برکت انقلاب اسلامی و معمار بزرگ آن،امام خمینی (ره) و رهبری نائب بر حق صاحب الزمان،امام خامنه ای (مدظله العالی) روحیه ی استقلال طلبی و خود باوری از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و موجب بیداری همه ملت های عدالت خواه شده و آنها با تأسی از شعار های انقلاب اسلامی و با نفی نظام سلطه جهانی خواهان دگرگونی عمیق در ساختار قدرت و برقراری نظام نوین برمبنای عدالت و معنویت هستند.

ما اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی و افسران جوان مبارزه با جنگ نرم،ضمن گرامی داشت این روز مهم تاریخی،در راستای تداوم رسالت استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ایران،یوم الله ۱۳ آبان را سنبل مبارزه و مقاومت ملت شریف ایران در مقابل استکبار جهانی می دانیم و همه ی اعضای جنبش دانش آموزی،دانشجویان ،فرهنگیان و اقشار مختلف جامعه را به حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان فرا می‌خوانیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.