ساخت بیش از ۲۵۰ واحد مسکونی ویلایی در شهر جدید امیرکبیر

به گزارش مرکزی دیلی، ˈعلیرضا عزیزی ˈ روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: در اولین مرحله اجرای طرح مسکن ویلایی در این شهر بالغ بر سه هزار و ۲۰۰ نفر ثبت نام کردند و از این تعداد دو هزار و ۵۰۰ نفر واجدشرایط شناخته شده اند.

وی ادامه داد: پس از بررسی صلاحیتها و احراز شرایط متقاضیان دریافت مسکن ، تعدادی از واجدین انصراف دادند که هم اینک در مجموع حدود یک هزار و ۸۰۰ متقاضی داریم.

او بیان کرد: هر یک از متقاضیان در مرحله اول ثبت نام ۲۵ میلیون ریال واریز کرده اند که با توجه به برخی از محدودیت ها از یک هزار و ۱۰۰متقاضی در مرحله دوم یکصد و پنج میلیون ریال دیگر دریافت شده است.

عزیزی بیان کرد: ۶۰۰ عضو باقی مانده ثبت نام شده نیز تا تعیین تکلیف نهایی باید در انتظار پرداخت ودیعه دوم باشند.

مدیر عامل شهر جدید امیر کبیر اراک اظهار کرد: در حال حاضر مهمترین مشکل این شهر نبود تعهد لازم توسط دستگاههای خدمات رسان مثل آب و فاضلاب، شرکت گاز و برق است که در صورت تحقق این زیر ساختها شهر امیرکبیر به زودی شاهد اسکان متقاضیان خواهد بود.

عزیزی اظهار کرد: میانگین زیربنای واحد های احداثی ۱۰۰ متر مربع با ۲۰۰ متر حیاط است که سه شرکت مشغول احداث و تکمیل این واحد ها هستند.

وی افزود: برای هر واحد احداثی ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات مسکن مهر در نظر گرفته شده که متقاضیان پس از طی مراحل قانونی می توانند از آن استفاده کنند.

شهر جدید امیر کبیر واقع در کیلومتر۴۰ محور اراک- سلفچگان در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ هکتار محدوده ی قانونی برای اسکان حدود یکصد هزار نفر طراحی شده که با توجه به قرار داشتن این شهر در مسیر جاده اراک به تهران از موقعیت خوبی برخوردار است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.