عباسی:ضرورتی برای احداث تقاطع‌های غیرهم سطح جدید وجود ندارد

به گزارش مرکزی دیلی، محمدابراهیم عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، اظهار داشت: احداث تقاطع های غیرهم سطح در اراک در حال انجام است و تاکنون حدود ۴۵ میلیارد تومان در این بخش هزینه شده است.

وی افزود: پنج تقاطع در سطح شهر اراک در حال احداث است که از این تعداد تقاطع میدان فراهان ۹۳ درصد پیشرفت داشته است، تقاطع میرزای شیرازی ۱۵ درصد و مابقی نیز بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

عباسی با اشاره به اینکه کلیه هزینه‌ای که برای این تعداد تقاطع در نظرگرفته شده است ۷۰ میلیارد تومان است تصریح کرد: در حال حاضر احداث تقاطع‌های دیگر در دستور کار نیست و البته ضرورتی هم احساس نمی‌شود و ترجیح ما این است که این اعتبارات عمرانی در کانال درست خود که نیاز است هزینه شود.

رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اراک که چندی پیش از سوی اعضای شورا به عنوان شهردار اراک انتخاب شد در خصوص این پست گفت: مشکلی در خصوص شهردار بودن بنده نیست و کارها در حال انجام است ولی هنوز حکم به صورت رسمی از وزرات کشور صادر و ابلاغ نشده است.

ممکن است بپسندید...

۳ دیدگاه

  1. فرخنده نکته بین گفت:

    ما که نفهمیدیم ایشون شهردار هستن یا عضو شورای شهر .
    مگه این دوستمون استعفا نداده بود؟

  2. ماهان گفت:

    ما هم نفهمیدیم ایشون شهردارن یا عضو شورا! در ضمن ایشون نفرمودن اگه بودجه عمرانی رو نمی خوان برای تقاطع ها صرف کنن کجا می خواد مصرف بشه این بودجه؟ ما نشستیم ببینیم بالاخره پروژه هایی مثل مجتمع نگین و طرح جامع باغ ملی و … کی می خواد اجرا بشه!!!!!

  3. علی گفت:

    خاک بر سر ماکه چنین فردی با چنین تفکری میخواد شهردار اراک بشه
    خدا به داد این شهر برسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.