ممنوعیت نصب بنر تبریک به استاندار مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، مقیمی روز یکشنبه اولین روز کاری خود در استان مرکزی به عنوان استاندار جدید این استان را با تشکیل شورای اداری استان را آغاز کرد تا جدیت و تدبیر خود در کار را به همگان نشان دهد.

استاندار مرکزی در این جلسه گفت: کار اجرایی از امروز با مدیریت جدید در استان مرکزی شروع شد و مدیران دستگاه های اجرایی از نصب بنرهای جدید، ادای تبریکات و تعیین وقت برای معرفی خود خودداری کنند.

اگر چه همه گمان می کردند جلسات استانداری همچون سابق با نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه تاخیر آغاز شود اما کمتر مدیری امروز ریسک تاخیر حضور در جلسه را به جان خرید و در اتفاقی نادر تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان مرکزی امروز صبح راس ساعت در سالن مدیریت بحران استانداری مرکزی حاضر شدند.

جلسه شورای اداری امروز استان مرکزی کلا حال و هوای دیگری داشت و این تغییر حتی در چینش میزها و بازگشت بشقاب هاب حاوی بیسکویتی که ماهها پیش از جلسات استانداری حذف شده بودند مشهود بود.

این جلسه که بر خلاف شورای اداری که طی ماه های اخیر در استان تشکیل می شد سخنرانان بیشتری داشت و تریبون سخنرانی هر ۱۵ دقیقه یک باردر اختیار یک سخنران قرار می گرفت. تربیونی که ماهها از دست مدیران و کارشناسان خارج شده بود.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل استاندار و تحقیقات صنعتی استان، مدیرکل بحران استانداری مرکزی و امام جمعه موقت ۴ سخنرانی بودند که قبل از استاندار جدید به طرح موضوع پرداختند.

استاندار جدید استان مرکزی در این جلسه ضمن سخنرانی پیرامون مسائل مختلف اتمام حجت هایی هم با مدیران خود کرد که مهلت ۱۰ روزه برای ارائه گزارش واقعی و دور از سانسور مدیران از وضعیت استان مرکزی از جمله آنها بود.

مهندس مقیمی گفت: چه اشکال دارد بدانیم واقعا چند واحد صنعتی در استان تعطیل شده و باید چه کار برای آن انجام دهیم؟

وی همچنین خبر از برگزاری جلسات ملاقات مردمی خود در دوشنبه هر هفته داد و گفت: حاضرم از ساعت ۵ صبح این ملاقات را برگزار کنم چراکه اگر کسی با ما کار داشته باشد در این ساعت هم مراجعه می کند.

استاندار جدید استان با بیان این که برای اقامه نماز در مساجد شهر اراک و سایر شهرستان های استان در سفرها شرکت می کنم و پای درد دل مردم خواهم نشست به نوعی نشان داد مدیری مردمی است.

مهندس مقیمی از مخالفتش با رشوه گیری در دستگاه های اجرایی سخن و گفت و تاکید کرد: برایم فرق نمی کند در دستگاه اجرایی فردی یک ریال یا یک میلیون تومان رشوه بگیرد به شدت برخورد خواهم و بخاطر اشتباه این فرد کل مجموعه از جمله مدیر آن زیر سوال می رود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.