خدمات تحصیلی مشاوره‌ای در دانشگاه‌های استان مرکزی ضعیف است

به گزارش مرکزی دیلی، زهره نعمتی مدیر این مرکز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، گفت: براساس نتایج این نظرسنجی می‌توان دریافت که ۴۶.۲ درصد از دانشجویان خدمات مشاوره‌ای تحصیلی ارائه شده در دانشگاه‌ها را ضعیف اعلام کرده و ۲۶.۲ درصد آن را مطلوب ارزیابی کرده‌اند.

وی افزود: علاوه بر دانشجویان، دیدگاه‌ اساتید نیز درخصوص خدمات مشاوره‌ای ارائه شده در دانشگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفته است که بر این اساس، ۳۱.۱ درصد از اساتید نیز خدمات مشاوره‌ای تحصیلی را در دانشگاه‌ها ضعیف عنوان کرده  و ۲۱.۶ درصد نیز بر این عقیده‌اند که خدمات مشاوره‌ای ارائه شده در دانشگاه‌ها مطلوب است.

نعمتی گفت: نتایج فوق در بخش دانشجویی از میان ۳۹۲ نفر از دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های استان که شامل دانشگاه‌های سراسری، علوم پزشکی، آزاد، پیام نور و علمی کاربردی در شهرهای اراک، ساوه، شازند و تفرش بوده‌اند حاصل شده و در بخش اساتید نیز۱۸۰ نفر از استادان دانشگاه‌های مذکور به تصادف انتخاب شده و دیدگاه‌های ایشان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: نتایج حاصل از این نظرسنجی بیانگر این مطلب است که اساتید  و دانشجویان دانشگاه‌های استان خدمات مشاوره‌ای تحصیلی ارائه شده به دانشجویان را ضعیف می‌دانند.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.