انجام شدن ۸۵۶۷عمل جراحی در بیمارستان های تامین اجتماعی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، دکتر بابک عدلی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعمال جراحی در این بیمارستان ها در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: در این مدت تعداد مراجعه کنندگان سرپایی به پاراکلنیک های تامین اجتماعی ۹۱۲ هزار و ۵۶۷ بار بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته۱۱ درصد افزایش داشته است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی خاطر نشان کرد: همچنین تعداد مراجعان به پزشکان در شش ماه نخست امسال نیز ۶۹۲ هزار و ۵۶۱ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته۱۱ درصد افزایش داشته است.
دکتر عدلی میزان بستری افراد در بیمارستان های ملکی تامین اجتماعی استان مرکزی را ۱۶ هزار و ۳۴۸ نفر عنوان کرد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ افزایش داشته است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی ضریب اشغال تخت بیمارستان های تامین اجتماعی را در نیمه اول امسال ۷۱ و ۳۲ صدم درصد عنوان کرد و افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۱۵ و ۸۹ صدم درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه علت افزایش ضریب اشغال تخت در بیمارستان های ملکی تامین اجتماعی در استان مرکزی آوردن تخصص، تکمیل تخصص های موجود و افزایش نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات تشخیصی و درمانی در این مراکز است ادامه داد: ضریب اشغال تخت در شش ماه نخست امسال در بیمارستان تامین اجتماعی شازند ۶۲ و چهار دهم درصد است که نسبت به مدت مشابه به دو برابر افزایش یافته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.