کارهای عمرانی نباید به بهانه نظارت متوقف شود/ ساوه در انتظار تخصیص اعتبارات ماده ۱۸۰

به گزارش مرکی دیلی ، شهلا میرگلوبیات ظهر یکشنبه در جریان بازدید از اجرای طرح هادی روستای حسین آباد زرندیه بیان کرد: با گذشت هشت ماه از سال عملا هیچ کار عمرانی در روستاهای زرندیه صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه نباید به بهانه نظارت بر بودجه و آموزش دهیاران و شوراها کارها عمرانی را متوقف کرد افزود: در این روند بیشترین ضرر متوجه مردم می شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه همچنین افزود: با توجه به آغاز فصل سرما، اجرای طرح های عمرانی امکان پذیر نیست که این مهم مستلزم برنامه ریزی صحیح و دقیق مسئولان دستگاه های اجرایی است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: با پیگیرهای انجام شده، اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی برای اجرای طرح هادی در روستاهای حسین آباد، پیک و چهارحد تخصیص و هزینه شده است.

وی فراهم کردن امکانات در روستاها را موجب جلوگیری از مهاجرت و زمینه ساز ارائه خدمات بیشتر و مطلوبت ر به روستاییان ذکر کرد.

میر گلوبیات همچنین با اشاره به اینکه سهم شهرستان های ساوه و زرندیه از ماده ۱۸۰ در حدود ۱۰۵ میلیارد ریال است بر تخصیص هرچه سریعتر این میزان اعتبار برای تکمیل پروژه‌هایی مانند آبرسانی به روستاها، آسفالت راه روستایی، تکمیل پروژه های نیمه تمام، اصلاح و لایروبی قنوات و… از سوی دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد.

وی بیان کرد: این اعتبار می تواند بخشی از کمبودهای مناطق کمتر توسعه یافته را جبران کند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی پرهیز از بروکراسی اداری و تسریع در روند خدمت رسانی به مردم را وظیفه همه مسئولان عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.