دستگیری بیش از ۲۰۰ نفر از اراذل استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، سرهنگ سیامک قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح استان اظهار داشت: روز گذشته برخورد با اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس و سارقان در دستور کار پلیس گرفت گرفت.

وی افزود: این طرح که به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در استان اجرایی شد با استفاده از توان تجهیزاتی پلیس اقدام به پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز شد که در این راستا ۲۵۴ نفر شناسایی و دستگیر شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در این دستگیری‌ها، ۱۶۶ توزیع کننده موادمخدر، ۴۱ سارق و ۱۴ نفر مزاحمان نوامیس به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ قاسمی با اشاره به جرائم ارتکابی از سوی افراد دستگیر شده گفت: این افراد به سبب جرائم مختلف دستگیر شدند که در این عملیات  ۳۷ مورد انواع سرقت از متهمان کشف، ۱۳۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیف و ۷۳۲ مورد اعمال قانون شدند.

وی افزود: اجرای این طرح یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی برای سال جدید بوده که با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌ آمده، اجرای آن با هدف رضایت‌مندی مردم استمرار می‌یابد که در نتیجه آن کاهش میزان وقوع جرائم و افزایش احساس امنیت شهروندان را شاهد هستیم.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی محلات آلوده در سطح همه شهرستان‌های استان استمرار داشته و برخورد قاطعی با مجرمان از سوی پلیس و عوامل قضایی انجام می‌گیرد.

سرهنگ قاسمی با اشاره به برخورد با توزیع کنندگان موادمخدر در استان گفت: ماموران برقراری امنیت در جامعه وظیفه خود می‌دانند که با سوداگران مرگ به طور جدی و شبانه‌روزی برخورد داشته باشند تا مانع از اقدامات مجرمانه آنان شوند.

وی تحقق بخشیدن به اهداف نیروی پلیس را مشارکت مردمی دانست و افزود: تحقق اهداف نیروی انتظامی در زمینه نظم و امنیت اجتماعی نیازمند همکاری دیگر ارگان‌های و همکاری مردم دانست و خواستار آن شد تا شهروندان با تعامل هرچه بیشتر با پلیس و اعلام گزارش‌های موارد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ در افزایش امنیت اجتماعی جامعه خود نقشی اثربخش و تاثیرگذار داشته باشند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.