حمایت دفترتحقیقات انتظامی استان مرکزی ازپایان نامه های دانشجویی

به گزارش مرکزی دیلی، سرهنگ سید احمد خسروی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران استان مرکزی در اراک افزود: دانشجویان رشته های علوم اجتماعی و انسانی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا و دانشجویان فنی در مقطع کارشناسی می توانند با ارائه پایان نامه های خود در راستای ماموریت های نیروی انتظامی از حمایت های علمی، اعتباری و کسر خدمت سربازی بهره مند شوند.
وی بیان کرد: کسر خدمت برای این دانشجویان در صورت تصویب در شورای پژوهش فرماندهی انتظامی این استان از دو ماه تا ۲۴ ماه است.
رییس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: اقدامات تحقیقی و پژوهشی در این دفتر با جدیت دنبال می شود و چهار سال است که با نگاه ویژه در حوزه مطالعات دانشجو، نظم و امنیت و حوزه جغرافیایی استان مرکزی، فعالیت های علمی صورت می گیرد.
سرهنگ خسروی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ طرح پژوهشی در شورای پژوهش فرماندهی انتظامی این استان به تصویب رسیده و در دست اقدام است.
وی گفت: تالیف و ترجمه کتاب، انتشار فصلنامه دانش انتظامی استان مرکزی و بسط و گسترش دانش در درون سازمان، از دیگر فعالیت های این دفتر است.
رییس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: پلیس دانش بنیان یک واقعیت پویاست که جامعه عمل پوشیدن به آن مستلزم فراهم شدن زیرساخت هایی است.
وی اضافه کرد: با پلیس دانش بنیان، اجزای سازمان به سلاح دانش برتر مجهز شده، و همه سطوح سازمانی شاهد به کارگیری دانش کارآمد و اثربخش در فعالیت های جاری و برنامه ای می شود.
سرهنگ خسروی با یادآوری بهره گیری ناجا از فناوری روز در کشف جرایم گفت: سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا با هدف انجام مطالعه و تحقیق و جلب مشارکت نخبگان و دانشگاهیان تاسیس شده و در مدت زمان کوتاه توانسته به عنوان یک مرکز مهم در محافل علمی مطرح شود

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.