دعوتنامه عجیب برای جلسه تقدیر از همسر آقای استاندار + تصویر نامه

اختصاص مرکزی دیلی : در ابتدا باورش خیلی سخت بود. رونوشت این فکس وقتی به مرکزی دیلی رسید در ابتدا بعنوان یک شوخی رسانه ای کلی باعث خنده و شادی همکاران گردید ولی بعد با پیگیری انجام شده و اینکه این برنامه واقعا قرار است فردا انجام شود موجی از تعجب همکاران رسانه ای را در بر داشت و کم کم به یک افسردگی منجر شد که حاصل از اثبات کم توجهی و حتی بی قیدی برخی مسئولین و مدیران استان نسبت به مشکلات مردم و عدم توجه به اولویت های استان است. اما باز هم صبر کردیم این جلسه روز ۱۷ مهرماه در محل سالن جلسات استانداری برگزار شود تا شاید این خبر دروغ باشد. ولی متاسفانه این جلسه پر شور و شعور در حال برگزاری است. این هم رونوشت نمابر دعوتنامه مذکور برای خبرگزاریها :

name-ostandari-hamsar-shabanifar

پانوشت مرکزی دیلی :

  1. خرسندیم در این استان گل و بلبل هیچ اقدام انجام نشده و پروژه نیمه کاره ای باقی نمانده و فقط همین یک قلم تقدیر مانده بود و به حمد اله توسط دوستان دغدغه مند! در استانداری مرکزی انجام شد.
  2. اینگونه تصمیمات مدیریتی با کدام بخش از مفاهیم مدیریتی علوی و اسلامی مطابقت دارد؟ اینهمه فاصله سخنرانی های پر شور مدیران درباره مدیریت علوی و پذیرش اینگونه پیشنهادات خلاقانه! را کجای دلمان بگذاریم؟
  3. ایکاش حضرات مدیر و مسئول در استانداری نسبت به پاسخگویی به افکار عمومی هم اینقدر وسواس و دغدغه داشتند و برای مردم روشن می شد چرا برخی اقدامات با تاکید فراوان در استان انجام شد که اصولا مسئله استان محسوب نمی شد و برخی دیگر کلا بدست فراموشی سپرده شد که اتفاقا دغدغه روزانه مردم استان محسوب شده و می شود؟
  4. آیا دغدغه مدیریت ارشد استان بجای پرداختن به مواردی که ساعت به ساعت و لحظه به لحظه باعث ناراحتی و مشکلات بیشتر مردم استان می شود باید در ساعت اداری و آنهم در سالن دولتی و ضمن به تعطیلی کشاندن عملی استانداری به اینگونه موارد بپردازند؟ آیا مصداق امانت داری مدیران نسبت به حفاظت از بیت المال همین است؟
  5. آیا نمی شد این مراسم را از جیب برخی افراد نان به نرخ روز خور و ریاکار ، آنهم در ساعت غیر اداری و در سالن غیر دولتی برگزار کرد؟ آیا این هزینه از بیت المال برای برگزاری مراسمی اینچنین لازم است؟
  6. ضمنا امیدواریم با پیگیری صادقانه اصحاب رسانه و مطبوعات استان و همچنین دستگاه های نظارتی پیشنهاد دهنده و مجری این مراسم شگفت انگیز هم به افکار عمومی معرفی شود.
  7. سوال اساسی اینجاست اینگونه رفتارهای [ توسط مدیر مسئول حذف شد] شما بخوانید خاص توسط کدام مشاورین نخبه و فرهیخته ای پیشنهاد می شود و توسط کدام مدیر توانمند و ایده پروری اجرا می گردد و این عزیزان در دوران استاندار جدید هم از همین قدرت و نفوذ طبیعی!!!! برخوردار خواهند بود؟
  8. چرا مدیران احمدی نژاد غالبا به سرنوشت این سالهای آخر رییس جمهور دهم گرفتار شدند؟ برای اینکه مدیران بعدی هم گرفتار این ویروس مهلک غفلت نباشند چه باید کرد؟
  9. نخبگان مذهبی و دغدغه مند و همچنین برخی دستگاه ها که مستقیم و غیر مستقیم وظیفه امر به معرو و نهی از منکر دارند در این میان کجا بودند و چرا نباید عکس العملی شایسته و البته فرهنگی برای خاتمه اینگونه رفتارها در استان انجام شود؟
  10. دوستانی که مایل هستند سوالات خود را از استاندار محترم بپرسند ، با فرض اینکه شاید پاسخی از دستگاه های مسئول داده شود! می توانند در اینجا نظرات خود را درج نمایند:  شعبانی فرد قبل از رفتن پاسخگو باشد + سوالات کاربران از استاندار مرکزی
  11. می خواستیم یک خطبه یا حکمتی از مولای متقیان برای تذکر به جناب استاندار سابق عرض کنیم که دیدیم ظاهرا ایشان و برخی اطرافیانشان کاملا به این موراد آگاه هستند و شاید تنها در عمل است که بعضی اوقات فراموش می کنند…

با احترام – سردبیر پایگاه خبری تحلیلی استان مرکزی

ممکن است بپسندید...

۲ دیدگاه

  1. محبت گفت:

    بررسی کنید ببینید این مراسم به بعضی مشاوران کهنسال استاندار سابق ارتباطی دارد یا خیر

  2. حق گفت:

    بذارین […] گم کنه مرد[…]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.