برگزاری اولین جلسه ستاد عمره دانش آموزی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مدیر سازمان دانش آموزی استان مرکزی در ابتدای این جلسه که در دفتر معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی برگزار شد، با اشاره به برگزاری یازدهمین سال و دوره برگزاری عمره دانش آموزی بر اهمیت عمره و تاثیر معنوی آن بر دانش آموزان تاکید کرد و گفت: برگزاری عمره دانش آموزی ضمن تاثیر مثبت معنوی بر روحیه دانش آموزان، مشکلات و چالش های خاص خود را نیز دارا است.

عباس بشیری با اشاره به اینکه این برنامه در خارج از کشور انجام می شود ابراز کرد: حساسیت هر چه دقیق تر و بیشتر برای انتخاب مربیان و دانش آموزان برای اعزام به این سفر معنوی باید در اولویت قرار گیرد.

وی در پایان سخنان خود به ارائه گزارشی از عمره داش آموزی استان مرکزی طی سال های گذشته پرداخت.

در ادامه سروش معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز با یادآوری نقش و اهمیت عمره دانش آموزشی، اظهار داشت: انتخاب بهترین و با اخلاق ترین دانش آموزان برای اعزام به این سفر معنوی برای حفظ آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران ضروری است.

مدیر کاروان عمره دانش آموزی استان مرکزی نیز در این جلسه بیان داشت: یکی از چالش های پیش روی عمره دانش آموزی هزینه سنگین این سفر برای دانش آموزان است.

اسکندری یادآور شد: ممکن است بسیاری از دانش آموزان خوش اخلاق به خاطر بار هزینه ای، از سفر معنوی حج باز بمانند.

گفتنی است برگزاری اردوی دو روزه انتخاب و گزینش دانش آموزان از پیشنهادهای ارائه شده توسط اداره فرهنگی و هنری استان مرکزی در این جلسه بود همچنین پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد، تعداد دانش آموزان منتخب ۱/۵ برابر ظرفیت اعزام باشد، دوره گزینش،آزمون و مصاحبه توسط مدیریت استان طی دو روز در یکی از اردوگاه ها برگزار شود، مربیان متقاضی عمره نیز در دوره گزینشی دعوت شده تا نسبت به عملکرد و رفتار آنها بررسی و سپس انتخاب شوند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.