تجلیل ویژه آصفری از خدمات امیدواره کننده دولت

asafari-ahmadinejad-shabanifarبه گزارش مرکزی دیلی ، ‘محمدحسن آصفری’ روز پنج شنبه در حاشیه آیین بهره برداری از طرح ۱۴۴۰ واحدی مسکن مهر امام صادق (ع) اراک با حضور رییس جمهوری، در گفت و گو با ایرنا افزود: پیوند مردم با نظام اسلامی با سفر های استانی هیات دولت بیش از پیش مستحکم تر شده است.

وی تاکید کرد: مردم در ۳۴ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره در صحنه های دفاع از اسلام، قرآن و ولایت فقیه حضور داشته و دولتمردان با خدمات رسانی به این قشر پاسخ شایستگی به اعتماد آنان را داده اند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خدمات رسانی بیشتر به مردم و تلاش برای کاهش مشکلات ملت از مطالبه های جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در این زمینه دولت های نهم و دهم کارنامه درخشانی دارند.

آصفری بیان کرد: دولتمردان برخاسته از متن مردم هستند و خدمات رسانی در حکومت اسلامی توفیقی الهی است که باید مسوولان از این فرصت طلایی بیشترین استفاده را کنند.

وی خاطر نشان کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم را ولی نعمت دانسته و دولت عدالت محور برای خدمات رسانی به مردم در بخش های راه و شهرسازی، صنعت، تولید و به ویژه مسکن نهصت بزرگی ایجاد کرده است.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. hasan گفت:

    از بالا تا پایین […]… بی وجدانترین آدما (حیف کلمه آدم) دم از وجدان ، پاکی و خدا می زنن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.