رونمایی از ۸محصول پزشکی در آشتیان با حضور وزیر بهداشت

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از آشتیان، شرکت آوا پزشک آشتیان یکی از تولید کنندگان سرنگ‌ در کشور است که با تولید سرنگ‌های ویژه بیماران دیابتی نقش مهم و اساسی در تامین نیاز این بیماران دارد که ۸محصول پزشکی تولیدی این شرکت در مراسمی با حضور “سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی” وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رونمایی شد.

شرکت آواپزشک آشتیان تولیدکننده محصولات یکبارمصرف پزشکی است و محصولاتی مانند ست‌تزریقات، سرسوزن، شلنگ دیابتی و لوازمی از این دست را تولید می‌کند و خط تولید لوله‌های خلاء خونگیری با هدف حذف یا به حداقل رساندن هرگونه تداخل با اندکس‌های خونی، به عنوان یکی از محصولات جدید با تکنولوژی بالای حوزه سلامت در این شرکت افتتاح شد.

همچنین به جز این، خط تولید محصولات جدیدی نظیر سرسوزن آنژیوگرافی، سرسوزن پن انسولین، سرسرنگ ایمن «گارددار» سه و پنج سی‌سی، سرسرنگ واکسیناسیون “خودتخریب” سرنگ AD، سرنگ لوئر لاکو، اسکالپ‌وین، رونمایی شد، که ۵محصول آن برای نخستین بار در کشور در شهرستان آشتیان تولید و در سفر وزیر بهداشت خط تولید آن راه‌اندازی شد.

در مراسم رونمایی از این محصولات که “شکراله حسن‌بیگی” سرپرست استانداری مرکزی، “عباس صلاحی” نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی، “حسن طاهراحمدی” رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و جمعی از مقامات محلی حضور داشتند، وزیر بهداشت اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی دقیق و منسجمی داشته باشیم چراکه مایه تاسف است که بخشی از تولیدات کشور به سبب مشکلات با تاخیر و دیرهنگام به ثمر بنشیند و باعث تاسف است که این تولیدات با وجود نیروی جوان و تلاشگر و متخصص با تاخیر به بهره‌برداری می‌رسد درحالیکه خیلی پیشتر می‌توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی افزود: به‌عنوان مثال در بخش انژیوکت در ایران تولید نمی‌شود و از خارج وارد می‌کنیم که می‌شد با تلاش و کوشش به این مهم دست یابیم و خود تولیدکننده این محصول باشیم.

وی تصریح کرد: شک ندارم مردم ایران از هر تولید جدید خوشحال می شوند همانطور که مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از این رشد و پیشرفت شاد و خرسند می‌شویم و به خود می بالیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.