برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی استان مرکزی در این آیین گفت: تکریم ارباب رجوع، خدمات رسانی به مردم و رعایت حقوق شهروندی، از مهمترین اولویت های این ستاد در سال جاری است.
سردار عزیزالله ملکی افزود: بر اساس بررسی های صورت گرفته میزان رضایتمندی مردم این استان از عملکرد پلیس در شش ماهه نخست امسال بسیار مطلوب و بالا است.
وی بیان کرد: پلیس استان مرکزی در این مدت توفیقات بسیار گسترده ای در بخش های دیگر از جمله کاهش ۱۵ درصدی حوادث رانندگی، افزایش ۷۶ درصدی کشف مواد مخدر، ۳۰ درصدی سرقت احشام و ۱۷ درصدی سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهد بوده است.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در بخش درون سازمانی نیز اقدامات خوبی در شش ماهه نخست امسال صورت گرفته که منجر به کاهش ۲۲ درصدی جرایم نیروها شده است.
سردار ملکی اظهار کرد: پلیس بدون پشتوانه مردم در هیچ عرصه و میدانی موفق نخواهد بود و تعامل این نیرو با مردم روز به روز در حال گسترش است.
وی گفت: بیش از ۱۵۰ ویژه برنامه برای هفته ناجا در این استان در نظر گرفته شده که در طول این هفته اجرا خواهد شد.
در پایان این آیین، نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در میدان صبحگاه از مقابل جایگاه، قرآن کریم و تمثال مبارک رهبر معظم انقلاب، رژه رفتند.
تقدیر از خانواده های معظم شهدای انتظامی، جانبازان، کارکنان و سربازان ساعی و اعطای درجه، از دیگر برنامه های این صبحگاه بود.
استاندار و جمعی از مسوولان استان مرکزی، نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی، جمعی از اعضای خانواده شهدا و جانبازان در این آیین حضور داشتند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.