ادعای استاندار درباره ایجاد ۴۵ هزار شغل در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: 45 هزار فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد شده است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد عصر دیروز در دوازدهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار داشت: بر اساس برنامه کشوری سهم استان مرکزی در ایجاد فرصت شغلی ۴۶ هزار و ۱۳۹ فرصت شغلی بوده است.

وی از راست آزمایی تعداد مشاغل از سوی دستگاه‌های نظارتی و بازرسی خبر داد و افزود: با احتساب میزان اشتغال‌زایی واحدهای راه‌اندازی شده در دو ماه آخر سال و بهره‌برداری از واحدهای تولیدی پروفیل، یخچال سازی و لنت سازی، آمار اشتغال‌زایی استان از سهمیه تعیین شده فراتر می‌رود.

وی با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی از دغدغه های اصلی رهبر، دولت و مجلس است افزود: این استان در بحث ایجاد اشتغال توفیقات خوبی را بدست آورده است و آماده همکاری همه جانبه و تعامل در راستای توسعه اشتغال زایی با سرمایه گذاری داخلی و خارجی است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه دشمن از راه تهدید و تحریم‌ها قصد ضربه زدن و فلج کردن اقتصاد کشور را دارد، بیان کرد: با همت مردم و تلاشگران و تحقق اقتصاد مقاومتی این توطئه‌ها و فشارها خنثی خواهد شد.

شعبانی‌فرد ادامه داد: رشد چشمگیر و موفقیت‌های اخیر ایران اسلامی در زمینه‌های تولیدی و صنعتی بی اثر بودن تحریم‌ها و فشارهای بی سابقه دشمنان را نشان می‌دهد و سبب امیدواری و دلگرمی ملت بزرگ ایران می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز در این جلسه از ایجاد بیش از هفت هزار فعالیت کار آفرینی در استان خبر داد و گفت: با تلاش و همت کارآفرینان طی پنج سال اخیر بیش از ۳۰ هزار فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شده است.

ناصر شیخی همچنین از ثبت‌نام کارآفرینان برتر استان مرکزی تا ۱۴ فروردین ماه سال آینده خبر داد و اظهار داشت: متقاضیان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس اینترنتی www.KARAFARINANEBARTAR.IR مراجعه کنند.

وی افزود: کارآفرینان در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات که مدت زمان راه‌اندازی کسب و کار آنها زیر هفت سال باشد و یا طرح توسعه و یا ایجاد فعالیت جدید کرده‌اند می‌توانند به منظور شرکت در جشنواره ثبت‌نام کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه مرحله استانی هشتمین جشنواره کارآفرینان برتر در تیر ماه و مرحله کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود خاطر نشان ساخت: خطرپذیری، آینده نگری، صرفه جویی ارزی و ریالی و توجه به اقتصاد مقاومتی از معیارهای انتخاب کارآفرینان برتر است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.