برپایی سومین نمایشگاه تخصصی خودرو ،قطعات و صنایع وابسته

به گزارش مرکزی دیلی، علی جعفر محصولی در گفت و گو با خبرنگار موج از اراک ،با اعلام این خبر افزود : این نمایشگاه از تاریخ ۸ مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی غرب ایران در اراک آغاز به کار خواهد کرد و تا۱۲ مهر ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به فضای اختصاص یافته به این نمایشگاه اظهار داشت : این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۵ هزار متر مربع پذیرای غرفه داران و مردم خواهد بود و علاوه بر تولیدکنندگان بومی شاهد حضور تولیدکنندگان این عرصه از سایر استان ها نیز خواهیم بود که رایزنی با این تولیدکنندگان برای حضور در نمایشگاه همچنان ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی غرب ایران تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه تخصصی خودرو در سال‌های گذشته با حضور گسترده بازدیدکنندگان و نمایندگی‌های معتبر مواجه شد که نشانگر استقبال شایان و ظرفیت مناسب این نمایشگاه است و امیدواریم که در نمایشگاه پیش رو نیز همچنان شاهد حضور علاقمندان باشیم.
محصولی به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: آشنایی بیشتر خانواده‌ها با صنعت خودروسازی، شناخت تولیدکنندگان قطعات خودرو و اطلاع از آخرین تکنولوژی این صنعت از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است، درواقع اینگونه نمایشگاه ها می تواند بهترین تبلیغ برای تولیدکنندگان و توزیع کنندگان باشد که نه تنها مردم بلکه تولیدکنندگان نیز به صورت رو در رو با جدیدترین محصولات در زمینه صنعت خودرو آشنا می شوند.
وی با اشاره به ارائه خدمات جنبی همزمان با برپایی نمایشگاه گفت: صدور آنی گواهینامه بین المللی توسط کانون جهانگردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ،انجام حرکات نمایشی توسط هیئت موتورسواری اراک و ارائه تسهیلات ویژه از سوی شرکت های خودروساز از جمله فعالیت ها و خدمات جنبی همزمان با برگزاری نمایشگاه خودرو است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی غرب ایران بیان کرد : علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۱:۳۰ از غرفه های این نمایشگاه بازدید نمایند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.