رجایی: جهان اسلام باید تخریب اماکن مذهبی در سوریه را محکوم کند

به گزارش مرکزی دیلی ، عباس رجایی در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری خانه ملت، درباره هتک حرمت تروریست‌های سوری به مقام حضرت ابراهیم در سوریه، گفت: با تحویل سامانه دفاعی اس۳۰۰ از سوی روسیه به دولت دمشق هر روز رویاهای منافقانه غرب و کشورهای مرتجع عربی منطقه برای ساقط کردن دولت اسد رنگ می بازد از این رو حامیان تروریست ها با تحریک آنها برای تخریب اماکن مذهبی در سوریه سعی دارند فاز جدیدی از تنش ها را در بحران دمشق ایجاد کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ریشه گروه های تکفیری که اقدامات ضد بشری در سوریه انجام می دهند در آمریکا و رژیم صهیونیستی است، گفت: غرب با رواج تروریسم دولتی و تحریک گروه های تروریستی همواره ردپایش در تحولات خاورمیانه مشخص است.

وی ادامه داد: کشورهای مخالف جبهه مقاومت با فشار بر مجمع عمومی سازمان ملل که قطعنامه های غیر الزام آورصادر کرد می کوشند راهی را که آمریکا و ناتو در عراق و افغانستان طی کرده اند دوباره تکرار کنند.

نماینده اصولگرای مجلس نهم، با اشاره به اینکه مقاومت مردم و دولت دمشق تاکنون اجازه جمع تر شدن دایره حکومت در سوریه را نداده است، افزود: غرب با اجرایی کردن سناریوی از پیش تعیین شده سعی داشت از ابتدای بحران در دمشق وانمود کند که انقلابی ضد دولت اسد شکل گرفته، اما با هوشیاری که ملت مقاوم سوریه داشته اند تمامی نقش های شوم را خنثی کرده است.

رئیس کمیسیون کشاورزی و آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه جبهه النصره اعلام کرده بود که همه اماکن مذهبی سوریه را ازبین خواهد برد، تصریح کرد:تروریست های سوره پیش از این نیز قبر حجر بن عدی از صحابه پیامبر (ص) و مقبره فتحی شقاقی را تخریب کردند که حوادث اخیر باید به شدت از سوی مسلمانان سراسر جهان با محکوم شوند.

مخالفان دولت سوریه از تخریب و انفجار مقام حضرت ابراهیم(ع) توسط گروه ترویستی النصره در شهر الرقه خبر دادند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.