برگزاری همایش ملی خدمت سربازی با رویکردها، کارکردها و افق علمی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار موج از اراک، سرهنگ ” حسینعلی مسن آباد ” با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به ارتقاء رویکرد علمی فرماندهی انتظامی استان و رویکرد های تحقق هدف های پژوهشی کارکنان این سازمان همایش علمی – پژوهشی با عنوان خدمت سربازی در ناجا برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این همایش با حضور سازنده ۲۶ سازمان با رویکرد علمی در بهمن ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد افزود: محورهای فراخوان مقاله مفهوم، مبانی، اصول و فلسفه خدمت سربازی، رویکرد ها و کارکردهای خدمت سربازی، چگونگی فرایندهای مطلوب خدمت سربازی می باشد.
معاون وظیفه عمومی با بیان اینکه به مقالات برتر همایش علاوه بر چاپ و انتشار، جوایز ارزند های اهداء خواهد شد خاطرنشان کرد: ساختار مقاله شامل، عنوان، چکیده فارسی، واژگان، مقدمه، بحث اصلی، نتیجه گیری، پیشنهاد و فهرست منابع است. این مقام انتظامی استان مرکزی گفت: مقاله به صورت تایپ شده و حداکثر در ۲۵ صفحه A4 در محیط WORD2002 و ۲۰۰۷ با قلمBIOHIS و با فاصله خطوط استاندارد تدوین شود.
سرهنگ مسن آبادی در پایان اظهار داشت: علاقه مندان می توانند آثار علمی و پژوهشی خود را به آدرسWWW.iscconferences.ir/465 ارسال کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.