پدافند غیرعامل، راهبردی ترین نکات کلیدی در پیشگیری از خطر

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، بیسجردی در همایش پدافند غیر عامل حوزه صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی افزود: پدافند غیر عامل موجب مصونیت مراکز حساس و مهم کشور در برابر جنگ هوشمندانه دشمن است.

وی با اشاره به اینکه پدافند غیر عالم کلید خنثی سازی جنگ نرم دشمن در همه زمینه ها است ابرازداشت: پدافند غیرعامل مجموعه‌ای از اقدامات غیرمسلحانه است که موجب افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب در هنگام ‌بحران می شود

این مقام مسئول اظهار کرد: دشمنان در جنگ نرم، اقتصاد کشور را هدف اصلی خود قرارداده اند که خنثی کردن این مهم از اهداف پدافند غیر عامل است.

معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور تصریح کرد: پدافند غیر عامل بعنوان یک عامل بازدارنده در حوادث غیر مترقبه طبیعی بهترین، راحت ترین و کم هزینه ترین راه پیشگیری است که در اکثر کشورها دنیا انجام شده است.

بیسجردی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی با اهدای شهدا و جانبازان بسیار به اسلام و قرآن در برابر نظم خارج از عدالت جهان تاکنون ایستاده است و این روند ادامه خواهد داشت خاطر نشان ساخت: دشمنان اسلام سال ها برای دنیا تصمیم گرفته اند و دنیا عمل کرده است اما انقلاب اسلامی ایران در برابر همه زیاده خواهی ها آنان ایستاده است.

وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب با رهبری مدبرانه و هوشمندانه در عرصه پدافند غیر عامل نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان اسلام بیافتد

معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور افزود: دوران دفاع مقدس تنها جنگ در دنیا بود که دشمن به اراده خود حمله کرد و با اراده خود بیرون نرفت و مردم آنان را بیرون کردند.

گفتنی است پیشگیری از حوادث در هنگام خطرات احتمالی از جمله بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله از نکاتی‌ بود که در این همایش‌ بر آن تاکید شد و مدیران صنایع در این خصوص نظرات و پیشنهاد‌های خود را مطرح کردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.