توصیه مجمع توصیه اصلاح طلبان استان مرکزی به مجمع نمایندگان استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از صدای اراک، رئیس مجمع اصلاح طلبان استان مرکزی، با برشمردن ویژگی های استان مرکی به بیان شاخص های انتخاب استاندار می پردازد و می گوید: استان ما از لحاظ استعدادهای بالقوه و بالفعل از جمله استان های تراز اول کشور است و دارای ویژگی های فرهنگی و تاریخی غنی و سیاستمداران قوی می باشد. علاوه بر آن از نظر صنعتی استان مرکزی، رتبه چهارم را در کشور داراست. با توجه به این نکات استاندار باید فردی توانمند و آشنا به ملاک های توسعه ملی و منطقه ای با شد و استان را مکانی برای کسب تجربه در نظر نگیرد، بلکه دارای مزیت قوی باشد که آن را در استان به کار گیرد.
توصیه امینی به مجمع نمایندگان استان که عمدتا از جناح اصولگرا هستند، این است که خلاف سیری که مردم ا نتخاب کرده اند (یعنی مسیر اصلاحات، اعتدال و تحول) حرکت نکنند و خود را با مردم و رای مردم هماهنگ کنند و استانداری مقبول جهت گیری اکثریت مردم معرفی کنند.
وی معتقد است: با توجه به پارامترهای توسعه فرهنگی، اقتصادی و موقعیت خاص استان، استاندار باید فردی آگاه به این پارامترها باشد.
امینی، رئیس مجمع اصلاح طلبان استان مرکزی، هماهنگ بودن استاندار با دولت را امری مهم دانسته و با توجه به همه شاخص هایی که عنوان نمود، مهندس زاهدی را فردی شایسته می داند و از وی حمایت می کند و می گوید: همه اصلاح طلبان و توسعه یافتگان سیاسی که موضع گیری انتخاباتی زاهدی را می شناسند، از وی حمایت کرده اند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.