جشنواره خوشنویسی “نورالثقلین” در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، مهدی قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این جشنواره همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود، گفت: دومین جشنواره خوشنویسی “نورالثقلین” یکم مرداد ماه سال جاری در فرهنگسرای آیینه شهر اراک برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره خوشنویسان اراکی به کتابت آیات اخلاقی قرآن کریم با محوریت حُسن خلق می پردازند، افزود: دعای مکارم الاخلاق امام سجاد(ع)نیز به دست هنرمندان کتابت می شود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: این جشنواره به همت انجمن خوشنویسان و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزار می شود.

وی در ادامه از برپایی نمایشگاه آثار خلق شده توسط خوشنویسان در جشنواره سال گذشته خبرداد و گفت: در این نمایشگاه که از امروز ۳۰ تیرماه سال جاری به مدت پنج روز در فرهنگسرای آیینه اراک دایر است، آیات جزء سی ام قرآن کریم که سال گذشته توسط خوشنویسان استان مرکزی کتابت شده در معرض دید عموم علاقمندان قرار می گیرد.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: برگزاری کارگاه عملی از برنامه های جنبی دومین جشنواره استانی خوشنویسان نورالثقلین است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.