معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی

مرکزی دیلی : امیدواریم استان مرکزی بزودی از این خمودگی و انفعال در زمینه فرهنگ در بیاید. بسیاری از فعالان و نخبگان فرهنگی در استان بر این عقیده هستند که بخشی از خمودگی فعلی در این حوزه ناشی از انفعال و اهمالکاری دستگاه های ذیربط است…

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی ابوالقاسم نصراللهی ظهر روز چهار شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه فحوای سخنان رییس جمهور امریکا در اجلاس نیویورک مورد پذیرش ایران بود افزود: صحبت های رییس جمهور امریکا در اجلاس نیویورک بیانگر این بود که ما بزرگی و عظمت انقلاب را درک کرده ایم.

ابوالقاسم نصراللهی اضافه کرد: آنها به دنبال بهانه ای بودند که خود را در سایه انقلاب اسلامی قرار داده و با این مدیریت جهانی همراه کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی ادامه داد: امروز شاهد صلابت، مقاومت، استواری که امام راحل(ره) و مقام رهبری بارها بر آن تاکید کردند هستیم.

نصراللهی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، اضافه کرد: ملت ایران ملتی صلح طلب است و همواره به دنبال دوستی و همدلی با ملت های دیگر است اما در مقابل جنگ و زورگویی ها دفاعی جانانه می کند.

این مقام مسوول در ادامه به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: کاوران تحصیلی و دانش آموزان ایران اسلامی باید بر اساس درسی که از مقاومت و ایستادگی رزمندگان می گیرند در جبهه علمی تلاش کنند.

در پایان این آیین حجت الاسلام صفر قربان پور، به عنوان مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی معرفی و از زحمات حجت الاسلام نعمت الله سرلکیان مدیر سابق این نهاد تقدیر شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.