استقرار بیش از یک‌هزار پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، محسن ولیئی، مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی دوم مهرماه در نشست هم‌اندیشی مدیران صدا و سیمای استان و کمیته امداد، گفت: جشن عاطفه‌ها امسال با شعار مهر در انتظار مهر حماسی و با استقرار بیش از یک‌هزار پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی با تشکر از صدا و سیمای استان در همکاری سازنده با این نهاد، تصریح کرد: صدا و سیما بازتاب هویت ملی است و تاکنون در کمک به اقشار آسیب‌پذیر و ترویج فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی همکاری سازنده‌ای با امداد داشته است.

ولیئی با اشاره به اینکه در جشن عاطفه‌ها در سال گذشته مبلغ ۵۹۸ میلیون تومان جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال به ۶۸۰ میلیون تومان برسد، افزود: تلاش بر این است که در سال ‌جاری کمک‌های بیشتری را از مردم خیر استان جذب کرده و دل‌های بیشتری از ایتام و نیازمندان را شاد کنیم.

مدیر‌کل امداد استان در پایان، خاطرنشان کرد: هفته دوم مهرماه به نام هفته عاطفه‌ها نامگذاری شده است، اما اوج جشن عاطفه‌ها در روزهای دهم تا دوازدهم مهرماه است که به‌صورت نمادین در ۱۲ پایگاه در سطح شهر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.