رجایی:دانش‌آموزان باید نهضت علمی را جدی بگیرند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک عباس رجایی ظهر امروز در آیین زنگ مهر در دبیرستان جدید التاسیس جوار حوزوی المهدی(عج) شهر اراک اظهار داشت: دانش‌آموزان امروز آینده‌سازان و مدیران فردای این کشور هستند و باید در تربیت و تعلیم این عزیزان بر اساس الگوهای اسلامی توجه ویژه‌ای داشت.

وی تصریح کرد: ماه مهر آغاز بهار جدیدی در علم و دانش است و دانش‌آموزان باید خود را برای این بهار آماده کنند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تقارن بهار تعلیم علم و دانش با روزهای جنگ و دفاع مقدس بسیار مبارک و خجسته است که باید این تقارن را به فال نیک گرفت و برای آشنا کردن نسل جدید انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت از این فرصت‌ها استفاده برد.

رجایی ابراز داشت: ایثارگری‌های جوانان در دوران دفاع مقدس را باید زنده نگاه داریم تا نسل جدید با دلاوری‌ها و فضای هشت سال دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند چرا که عزت و افتخار امروز کشور و ملت ایران مدیون ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس تبلور اثرگذاری نهضت عاشورا در جهان است، تصریح کرد: امروز جوانان باید به خوبی در جریان وقایع هشت سال دفاع مقدس قرار بگیرند و بدانند برای آزادی و استقلال این کشور چه خون‌هایی بر زمین ریخته شده است.

رجایی تاکید کرد: دفاع مقدس گنجینه بسیار با ارزشی از افتخارآفرینی‌ها، ایثارگری و شهادت‌طلبی‌های رزمندگان اسلام است که قشرهای مختلف جامعه باید در راستای حفظ و نگهداری از این میراث ارزشمند و انتقال آن به نسل‌های بعد بکوشند.

وی با بیان اینکه جوانان ایران در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس برای دفاع از ارزش‌های این مرز و بوم جان خود را فدا کردند، خاطر نشان ساخت: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، ایران اسلامی عدالت‌خواهی را در جهان فریاد زد و با پایداری و مقاومت در برابر زورگویان و استکبار درس بزرگ ظلم‌ ستیزی را به جهانیان آموخت.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: دانش‌آموزان که سرمایه‌های ارزشمند انسانی هستند باید با الگوگیری از شهدا و به برکت خون این عزیزان با تلاش و کوشش به تحصیل علم و دانش بپردازند و آینده‌ای درخشان برای ایران اسلامی رقم بزنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.