نامگذاری دبیرستان شاهد اراک به نام شهیده مریم رازی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی صبح سه شنبه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب به ویژه شهیده مریم رازی گفت: شهدا سند عزت و افتخار ایران اسلامی هستند که با خون خود درخت تنومند اسلام را آبیاری کردند.

سیف الله کریم زاده افزود: دانش آموزان ایران اسلامی ادامه دهنده راه دانش آموزان شهیدی هستند که امروز با قلم های خود در صحنه حاضرند.

این مسئول ادامه داد: جنگ و خونریزی با ملت ما بیگانه است و جزو فرهنگ و اعتقادات ما نیست انسان های ضعیف همواره به دنبال جنگ و خونریزی و تجاورز هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اضافه کرد: زمانی که قلم و زبان کار نمی کند افراد نادان به فکر جنگ و خونریزی می افتند و با برپا کردن جنگ خون انسان های بیگناه را می ریزند.

در ادامه این مراسم رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اراک نیز در این مراسم گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که وزارت جنگ و وزیر جنگ ندارد چرا که ما ملتی صلح طلب هستیم و هیچگاه به دنبال جنگ نبودیم.

ابوالفضل هاشمی افزود: فرهنگ دفاع مقدسی فرهنگ با عظمتی است که همواره باقی و جاوید خواهد ماند.

در ادامه این مراسم پدر شهیده مریم رازی، نیز به بیان خاطراتی از این شهیده بزرگوار پرداخت.

گفتنی است شهیده مریم رازی در ۲۲دی ماه سال ۶۵ هنگام خروج از مدرسه در پایه دوم راهنمایی براثر بمباران هوایی دشمن به شهادت نائل آمده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.