استاندار مرکزی خواستار ‌راه‌اندازی قطار سریع‌السیر تهران – اراک شد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، محمدحسین مقیمی صبح امروز در نشست با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل ‌و نقل ‌کشور در استانداری مرکزی اظهار داشت: با توجه به امنیت استفاده از خطوط حمل و نقل ریلی و به دنبال آن کاهش تصادفات راه‌اندازی خط سریع‌السیر تهران – اراک یکی از نیازهای اساسی این استان است که امیدواریم شاهد تحقق این مهم باشیم.

وی تصریح کرد: امید است مسئولان راه و شهرسازی با بررسی این درخواست و قبول آن سیاستی اتخاذ کنند که این قطار دائمی شده و همانند دوره‌های گذشته با شکست مواجه نشود.

در نشست امروز استاندار مرکزی با علی نورزاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و  علیرضا محفوظی معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی ادامه آزادراه قم به اراک، ایجاد کنار گذر شمالی اراک، پیگیری کمربندی خمین و تقاطع‌ها، پیگیری جذب ردیف اعتباری برای محور دلیجان، خمین، الیگودرز، ایجاد خط دوم راه‌آهن قم به اراک و بررسی راه‌اندازی خط سریع‌السیر تهران به اراک به تصویب رسید.

گفتنی است بازدید از طرح‌های راهسازی شهرهای کمیجان و خنداب از برنامه‌های سفر یک روزه معاون وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.