رجایی: امروز، ایران دارای نقشی تعیین‌کننده در دنیاست

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، عباس رجایی در مراسم نواخته شدن زنگ مهر که در دبیرستان جدید التاسیس جوار حوزوی المهدی(عج) شهر اراک برگزار شد٬ گفت: امروز در کشور ایران بهار تعلیم علم، دانش و نوشتن با عطر و بوی روزهای جنگ و دفاع مقدس عجین شده است.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن اصلی تحول و پیشرفت جامعه اسلامی است٬ افزود: دانش آموزان ایران اسلامی باید با داشتن درک صحیح از موقعیت، نهضت علمی را جدی بگیرند و توسعه علمی را دنبال کنند.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت آغاز فصل تعلیم وتربیت و تقارن آن با هفته دفاع مقدس٬ اظهار کرد: آرامش و امنیت کنونی کشور مرهون از خود گذشتگی بزرگ مردانی است که با وجود سن کم در جبهه های حق علیه باطل حاضر شدند و ایران اسلامی را از ظلم و ستم بیگانگان نجات دادند.
رجایی اضافه کرد: شما دانش آموزان باید با الگوگیری از شهدا و به برکت خون این عزیزان با تلاش و کوشش به تحصیل علم و دانش بپردازید و آینده ای درخشان را برای ایران اسلامی رقم بزنید.
وی ادامه داد: ملت ایران امروز قدرتمندتر از هر زمان دیگری در صحنه حفظ و حراست از ایران اسلامی آماده اند و در راستای رسیدن به اهداف متعالی نظام می کوشند.
نماینده مردم اراک، خنداب وکمیجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شما دانش آموزان عزیز باید ادامه دهنده راه آن بزرگواران باشید و با فراگیری علم و دانش در راستای پیشرفت و توسعه کشور گام بردارید.
رجایی اظهار کرد: نقش تعیین کننده ایران اسلامی در مسایل جهان امروز برکسی پوشیده نیست و این کشور بزرگ امروز از خاور میانه پا فراتر گذاشته و برای حل مشکلات جهانی گام بر می دارد.
وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس برای دفاع از ارزش های این مرز و بوم و راحتی و آسایش شما عزیزان جان خود را فدا کردند و امروز وظیفه شما ادامه راه آنان است.
به گزارش ایسنا٬ در این مراسم که با حضور استاندار مرکزی، فرمانده سپاه روح الله، فرمانده نیروی انتظامی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی، جمعی از مسوولان و مدیران آموزش و پرورش و دانش آموزان و والدین آنها برگزار شد زنگ آغاز سال تحصیلی جدید به صدا در آمد و مدرسه جوار حوزوی المهدی نیز افتتاح شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.