ابلاغ ۷ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های اشتغالزایی به استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری پانا، ناصر شیخی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مرکزی، افزود: در حال حاضر مانده اعتبارات بانکهای عامل استان مرکزی ۹۱۶ میلیارد ریال است که در جلسه امروز کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مرکزی برای این مقدار اعتبارات و ارائه تسهیلات از محل آنها به طرح های جدید بررسی های لازم انجام گرفت.

وی ادامه داد: از میزان ۹۱۶ میلیارد ریال اعتبارات باقیمانده در بانکهای عامل استان مرکزی ۹۱۰ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال آن نزد بانکهای ملت و صادرات است.

مدیرکل کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: در بحث اعتبارات مشاغل خانگی ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار  به استان مرکزی ابلاغ شده است که این میزان اعتبارات به صورت قرض الحسنه می باشد که تا سقف ۵۰ میلیون ریال و باز پرداخت ۳۶ ماهه در اختیار متقاضیان مشاغل خانگی قرار خواهد گرفت.

شیخی تصریح کرد: طرح تولید شیشه های ضد گلوله در استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفته است و این طرح برای تصویب نهایی به صندوق توسعه ملی کشور معرفی خواهد شد.

وی در پایان بیان داشت:برای تکمیل تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ابن سینا در شهر اراک ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات از طریق بانک ملی در نظر گرفته شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.