اعلام آمادگی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران – منطقه مرکزی

مدیر مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران – منطقه مرکزی از آمادگی این مرکز جهت همکاری با ادارات و سازمان‌ها درخصوص انجام پروژه‌های افکارسنجی و نظرسنجی در سطح استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، زهره نعمتی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، افزود: طرح سنجش میزان رضایتمندی مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی در استان مرکزی توسط این مرکز در حال اجراست.

وی با بیان این مطلب که طرح مذکور به کارفرمایی استانداری مرکزی انجام می‌شود تصریح کرد: اجرای این طرح برای بار دوم به این مرکز سپرده شده است.

نعمتی با اشاره به ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره‌گیری از مشارکت و دیدگاه‌های شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه‌های مختلف، اضافه کرد: این مرکز جهت انجام پروژه‌های افکارسنجی و نظرسنجی، در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی، آماده همکاری با سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌های خصوصی و دولتی، مراکز تجاری و صنعتی است.

وی با بیان این مطلب که این مرکز وابسته به جهاد دانشگاهی است خاطرنشان کرد: در حال حاضر کانون پرسشگران و داده‌پردازان این مرکز با حدود ۱۰۰ عضو، پتانسیل بالقوه‌ای را در استان ایجاد کرده است و دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها می‌توانند در راستای توسعه طرح‌های کاربردی خود از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان به دریافت اطلاعات بیشتر در این رابطه می‌توانند از طریق شماره تلفن ۲۲۱۷۴۱۳ یا از طریق پست الکترنیک به آدرس Afk_j@yahoo.com با این مرکز تماس حاصل کرده و یا به پایگاه اینترنتی به آدرس www.ispa.ir مراجعه کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.