خطبه های نماز جمعه زرندیه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، حجت الاسلام محمد علی علم الهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان زرندیه با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس افزود: ما آغاز کننده جنگ نبودیم و هیچ گاه جنگ طلب نبوده و نخواهیم بود و این استکبار و ایادی وابسته به آن بودند که با توسل به صدام جنگی را بر ملت ایران تحمیل کردند ولی نه تنها شکست خوردند بلکه موجب خودباوری ملت و اقتدار نظام اسلامی شدند.
وی ادامه داد: دفاع مقدس امروز برای ما یک میراث گرانبها و ارزشمند است که از هشت سال نبرد بی امان با دشمن تا بن دندان مسلح به ما رسیده است که لازم است از این میراث گرانبها به نحو شایسته محافظت کرده و آن را برای نسل های بعدی تبیین کنیم.
وی با بیان دستاوردهای متعدد داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی هشت سال دفاع مقدس، اضافه کرد:ارائه تجربه‌ای موفق از مقاومت یک ملت در برابر استکبار جهانی، به نمایش در آوردن قدرت معنوی ولایـت فـقیه در بسیـج مردم، اندوختن تجربیات ارزشمند سیاسـی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی، تکرار عمـلی شـعار عاشـورایی پیروزی خـون بـر شمـشیر، افزایش اقتدار نظام اسلامی، و رسیدن به خودکفایی و استقلال از مهمترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.
خطیب جمعه زرندیه در ادامه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: پایه عظیم نیروی انسانی در کشور ما آموزش و پرورش است که هم علم و دانش می آموزد و هم تربیت دینی می کند.
وی همچنین خواستار مشارکت و کمک خانواده ها در تقویت مسایل دینی و اعتقادی دانش آموزان با مجموعه آموزش و پرورش شد.
وی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری گفت: از بدو شکل گیری انقلاب اسلامی سپاه بازوی قدرتمند انقلاب بود و همواره در سختی ها جانفشانی کرده است.
امام جمعه زرندیه خاطر نشان کرد: ولی امر مسلمین با زیبایی تمام بر نقش سپاه در حراست از انقلاب اسلامی و توسعه کشور اشاره کرده و فرمودند: انقلابی زیستن و انقلابی ماندن از زیباترین جلوه‌های سپاه است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.