معرفی شهردار اراک تا یک ماه آینده

به گزارش مرکزی دیلی،منوچهر کاظمی خزانه‌دار و عضو شورای شهر اراک در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، درخصوص انتخاب شهردار اظهار داشت: هر یک از اعضای شورا سه نفر را به عنوان کاندیدای شهرداری شهر اراک معرفی کردند که پس از بررسی‌های انجام شده ۱۰ نفر در ردیف اول قرار گرفتند.

وی افزود: از روز شنبه هفته آینده این ۱۰ کاندیدا رزومه و برنامه‌های خود را معرفی خواهند کرد و پس از بررسی‌های لازم انتخاب صورت خواهد گرفت.

کاظمی با بیان اینکه قربانی شهردار فعلی و همچنین کریمی شهردار گذشته شهر اراک در بین این ۱۰ کاندید حضور دارند، عنوان کرد: با توجه به اینکه سه ماه برای انتخاب شهردار فرصت باقی است اما پیش‌بینی می‌شود تا یکماه آینده شهردار اراک معرفی شود.

عضو شورای شهر اراک در خصوص شاخصه‌های انتخاب شهردار گفت: قطعا تلاش خواهد شد که شهرداری سالم، متعهد و به طور کلی مسلمان انتخاب شود. با توجه به کلان شهر شدن اراک لازم است فردی انتخاب شود که میزان تحصیلات بالایی داشته باشد و از نظر بنده بهتر است که حتی شخصی با تحصیلات دکترا برای این سمت انتخاب شود.

کاظمی اضافه کرد: بومی بودن شهردار آینده باید در اولویت باشد چراکه برای ایجاد شناخت شهردار غیربومی از شهر زمان زیادی از دست می‌رود و به همین دلیل انتخاب شهردار بومی در اولویت است. همچنین ضرورت دارد که فردی که شوراباور است انتخاب شود. برخی مشکلات در دوره‌های گذشته به این دلیل بود که شهردار شورای شهر را باور نداشت اما لازم است شهردار آینده کلان شهر اراک به شورا اعتقاد داشته باشد و اقدامات شفافی را انجام دهد.

ممکن است بپسندید...

۲ دیدگاه

  1. سیامک گفت:

    سلام و درود
    وقتی نگاهی اجمالی به منتخبین شورای شهر اراک می کنم حس خوبی بهم دست میده به نطر میاد این بار برخلاف گذشته افرادی گرد هم جمع شده اند که توانایی خوبی نسبت به انتخاب شهردار برای کلانشهر اراک دارند ۳سال قبل هرگاه میان دوستان غیراراکی صحبت می کردیم به اینکه شهردارمان دکترا دارد و تحصیلکرده و اراکی الاصل است افتخار می کردیم دکتر کریمی در مدت کمی که شهردار اراک بودند میان اراکیها محبوبیت زیادی کسب کرد امروز او معاون استاندار زنجان است و اگر اتفاق خاصی نیوفته با تجربه بیشتر نسبت به ۳ سال قبل سکان شهرداری اراک را برعهده میگیرد و شهرمون متحول خواهدشذ از تحریریه محترم سایت درخواست میکنم با توجه به علاقمنذیشان به شهرمون اراک برای این انتخاب فرخنده کار رسانه ای بیشتری انجام دهنذ.
    با تشکر

  2. همشهری گفت:

    خدمت برادران و خواهر گرامی شورای اسلامی کلانشهر اراک سلام علیکم
    بنده یک پیشنهادی دارم که در جای خود خیلی قابل تامل است و به نظرم باید در این خصوص در جلسه شورا بررسی لازم صورت گیرد و اقداماتی نیز انجام شود:
    از آنجائیکه حدود ۲۸۰ نفر از افراد تحصیل کرده و جوان و بعضا” پیر وارد عرصه رقابت انتخابات شورا شدند و بعضی از ایشان به دلیل تبلیعات کمرنگ (نداشتن پشتوانه مالی خوب) علی رغم قابلیتهای زیاد نتوانستند به ساختمان شورای شهر راه پیدا کنند که از جمله این افراد میتوان از آقایان:علی چگینی ،اکبر نوروزی،علیرضا طاهری ،محمد سلیمانی،عین اله شعبانی وو…. نام برد که هر کدام به نوعی صاحب نظر در امور شهری ، فرهنگی و مدیریتی میباشند از ایشان جهت همکاری در شهرداری و سازمانهای وابسته دعوت بعمل آورید و استفاده کنید چرا که بر اساس قسمهایی که در روز تحلیف خورده اید موظفید که !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.