توقیف رب گوجه فرنگی، روغن زیتون و آبلیموی غیر استاندارد در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، سید سعید میرنظامی مدنی در گفتگو با خبرنگار مهر  از طرح نظارت محصولات عرضه شده در بازار  خبر داد و اظهار داشت: با بازرسی های انجام شده ازکالاهای سطح بازار مصرف استان ،بازرسان این اداره کل ۱۲ سطل ۵ کیلویی رب گوجه فرنگی با نام تجاری سالار اندیشه را توقیف شد.

وی با بیان اینکه بسته بندی رب گوجه فرنگی در ظروف پلی پروپیلن ممنوع  است تصریح کرد: بازرسی ها از تمامی  نمایشگاهها و اصناف ادامه دارد و در صورت مشاهده تخلف ،علاوه بر جمع آوری و توقیف ، پرونده ها به مراجع قضایی ارجاع می شود.

میرنظامی مدنی مدیر کل استاندارد استان مرکزی اظهار داشت:  با توجه به نامه سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص ممنوعیت توزیع و عرضه روغن زیتون رودبارک با نشان استاندارد جعلی و کیفیت پایین ، بازرسان این اداره کل ۱۲۲ شیشه یک لیتری از محصول مذکور رااز فروشگاهای سطح شهر اراک توقیف نمودند.

وی افزود:  بعد از توقیف محصولات مهلتی ۱۰ روزه جهت عودت و ارائه مستندات به این اداره کل داده می شود که در صورت مسامحه نسبت به جمع آوری و پلمپ محصولات و انبار ها اقدام و پرونده به مراجع ذیصلاح قضایی  ارسال می گردد.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی با بیان اینکه با بازرسی  های انجام شده ازکالاهای سطح بازار مصرف استان ،بازرسان این اداره کل ۱۵۶  آبلیمو با نام های تجاری دست چین را کشف کردند تصریح کرد: در این بازرسی تعداد ۲۸ آبلیموی شیشه ای ، ۳۱آبلیموی دو و نیم لیتری و ۱۱  آبلیموی یک و نیم لیتری ، ۱۱ عدد یک لیتری و ۷۵ عدد نیم لیتری توقیف شد.

میر نظامی اعلام داشت: ازرسی ها از تمامی  نمایشگاهها و اصناف ادامه دارد و در صورت مشاهده تخلف ،علاوه بر جمع آوری و توقیف ، پرونده ها به مراجع قضایی ارجاع می گردد .

میر نظامی اعلام داشت : مصرف کنندگان محترم در صورت بروز هر گونه شکایات و یا پیشنهادات ،موارد را به سامانه تلفنی ۱۵۱۷ و یا سامانه ملی رسیدگی به شکایات استاندارد به آدرسwww.isiri.org.ir اعلام نمایند و در صورت خرید این گونه محصولات سریعاٌ نسبت به عودت آن اقدام و در صورت عدم تحویل از سوی فروشندگان نسبت به مراجعه به اداره کل استاندارد اقدام نمایند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.