درخواست فعالان سیاسی اجتماعی استان مرکزی از دکتر حسن روحانی

جمع کثیری از فعالان سیاسی اجتماعی استان مرکزی در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار تغییر تیم مدیریتی ارشد استان شدند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایلنا، امضا کنندگان این نامه برخی مسئولین ستاد دکتر روحانی در مرکز استان و شهرستان‌ها و جمعی از فعالان عرصه‌های اجتماعی را شامل می‌شود.
بخشی از این نامه به شرح زیر است:

محضر مبارک رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای دکتر روحانی
با سلام و آرزوی سلامتی

اینجانبان امضا کنندگان ذیل نامه جمعی از فعالان سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی استان مرکزی با کمال مسرت از پیروزی گفتمان اعتدال و اصلاحات در جریان انتخابات و با توجه به اینکه جملگی در جریان تبلیغات انتخاباتی بنابر حفظ مصالح کشور و احساس وظیفه و اعتقاد قلبی و عملی در قالب ستاد انتخاباتی آحاد مختلف جامعه را تشویق و ترغیب به حضور در انتخابات و رای به منطق و تفکر و استدلال قوی جنابعالی نمودیم چرا که علاوه بر احساس شرایط خطیر بین المللی و ملی راه برون رفت از مشکلات موجود را حاکمیت قانون و تدبیر و تزریق روح امید و پیشرفت در جامعه می‌دانستیم که حل آن‌ها درگرو تکیه زدن فردی بر کرسی ریاست جمهوری بود که بر امور مختلف اشراف کامل داشت و پیشینه ایشان نیز گواه بر این امر بود.

به لطف الهی تلاش و کوشش جمعی نتیحه بخش شد و کام ملت و به تبع آن مردم استان مرکزی نیز شیرین شد و امید به جامعه بازگشت.
اینک در مقطع کنونی پس از رای اعتماد حداکثری مجلس محترم به کابینه، مردم استان مرکزی نیز منتظر وزیدن نسیم تغییرات در استان می‌باشند تا شاهد برون رفت از وضع کنونی باشند. هر چند نیک می‌دانیم جنابعالی و همراهان آگاه‌تان بر وضعیت نقاط مختلف کشور اشراف کامل دارند. اما نکات زیر را به عنوان دغدغه‌های عمومی مردم استان به حضورتان تقدیم می‌داریم.
۱) استان مرکزی به رغم صنعتی بودن و برخورداری از صنایع مهم از نرخ بیکاری بالا رنج می‌برد.
۲) استان مرکزی از نرخ بالای اعتیاد و بزهکاری رنج می‌برد.
۳) استان مرکزی یکی از بالا‌ترین میزان طلاق را در کشور به خود اختصاص داده است.
۴) استان مرکزی که مرکز آن پسوند کلان شهر را برای خود یدک می‌کشد به دلیل آلودگی شدید هوا ناشی از صنایع به قتل گاهی خاموش تبدیل شده است.
۵) استان مرکزی علیرغم سابقه طولانی در مباحث فرهنگی و تاثیر گذاری فراوان در دهه‌های گذشته اینک با وضعیت اسفباری در این حوزه روبروست.
۶) استان مرکزی مهد شخصیت‌های بزرگ و ارزنده‌ای در تمام حوزه‌ها بوده و هست که همواره تاثیر آوازه خود را در سطح جهانی، منطقه‌ای و ملی به نمایش می‌گذارند که ذکر نام آن‌ها در حوصله این مقال نمی‌گنجد. اما متاسفانه در اکثر تصمیم گیری‌های مهم نادیده گرفته می‌شوند.
۷) استان مرکزی به رغم وجود زمینه‌های فراوان به دلیل ضعف مسوولان از سرمایه گذاری خارجی و حتی داخلی نیز به شدت محروم مانده است و…
جناب آقای دکتر روحانی
با توجه به موارد مطروحه و مسائل فراوان دیگر که بخشی مجزا می‌طلبد فعالان سیاسی و اجتماعی استان مرکزی با تمام وجود حمایت و پشتیبانی خود را از دولت یازدهم اعلام داشته و امید آن دارند دولت تدبیر و امید با لحاظ نمودن این موضوعات و توجه به جنبش تغییر خواهی عمومی زمزمه‌های مطروحه در خصوص ابقاء تیم مدیریتی ارشد استان، با انتصاب استانداری توانمند، دلسوز، متعهد، متخصص و همراه با دیدگاه‌های اعتدالی و میانه روی پایان بخشیده و مردمی را که با هزاران شور و شوق در ۲۴ خرداد پای صندوق‌های رای، فریاد تحول خواهی خود را سر دادند به گام‌های بعدی دولت امیدوار‌تر سازند.
بی‌شک فعالیت و کوشش دولتمردان در سایه حمایت همه جانبه مردم میسر خواهد بود. توفیق جنابعالی را در پیشبرد اهداف بلند دولت از خداوند منان خواهانیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.