آصفری: وزارت نیرو باید به وضعیت سوخت نیروگاه شازند رسیدگی کند

به گزارش مرکزی دیلی، محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس و نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرکزاری دانشحویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، درخصوص وضعیت نیروگاه شازند و سخنان دیگر نماینده مجلس درخصوص طرح شکایت علیه نیروگاه در صورت ادامه استفاده از مازوت به عنوان سوخت، اظهار داشت: وظیفه تأمین گاز نیروگاه برعهده دولت است.

وی با اشاره به اینکه تا به این لحظه تلاش شده است که فعالیت نیروگاه متوقف شود تا از تولید آلودگی جلوگیری شود، افزود: اواسط هفته گذشته طی جلسه‌ای که با وزیر نیرو در کمیسیون انرژی انجام گرفت، درخصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده برای وضعیت گاز و آلودگی نیروگاه سوال شد.

آصفری تصریح کرد: وزیر نیرو در کمیسیون انرژی دستور داد تا زمانی که نیروگاه برای سوخت خود گاز ندارد تعطیل شود که در حال حاضر در راستای سؤال بنده و دستور وزیر سه واحد نیروگاه تعطیل شده است.

نماینده اراک با بیان اینکه از ۹۶ شعله فعال در نیروگاه، ۷۶ شعله از مدار خارج شده است و فقط یک واحد فعال است عنوان کرد: اعلام جرم و شکایت در این راستا لزومی ندارد چراکه اقدام مؤثر از سوی وزیر صورت گرفته است و آسیب رسیدن به نیروگاه به جهت فعال نبودن و همچنین نبود سوخت گاز باید توسط وزارت نیرو رسیدگی شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.