راه اندازی رشته راگبی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، محمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: بعد از تشکیل هیئت انجمن‌های ورزشی، رشته‌هایی چون دارت، سپک‌تاکرا، هوپ‌تاکرا و فوتوالی فعالیت خود را به صورت جدی در استان آغاز کردند و هم‌اکنون در آستانه راه‌اندازی رشته راگبی در استان هستیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ثبت‌نام از علاقمندان رشته راگبی در دو بخش آقایان و بانوان در اراک آغاز شده است و در شرایطی که سایر شهرهای استان از ظرفیت‌ها و امکانات لازم در این رشته برخوردار باشند، امکان راه‌اندازی این رشته را در آن شهرها فراهم خواهیم کرد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مسابقات دارت قهرمانی کشور به میزبانی اراک خبر داد و گفت: این مسابقات از ۲۴ تا ۲۸ مهرماه در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

مرادی افزود: تیم استان مرکزی نیز با دو تیم در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت و امیدواریم شاهد درخشش ورزشکاران استان در این دوره از مسابقات که شامل مسابقات رنکینگ و قهرمانی لیگ کشور است، باشیم.

وی ادامه داد: این رشته از حدود دو سال گذشته فعالیت خود را در استان آغاز کرده و ورزشکاران در این مدت کوتاه به خوبی توانسته‌اند ارزش‌های خود را به اثبات برسانند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان مرکزی گفت: در مسابقاتی که اخیراً با حضور ۶۴ نفر از برترین‌های کشور در گیلان برگزار شد، آسیه گل‌آرا از اراک موفق به کسب مقام دومی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.