مؤسسات قرآن استان مرکزی؛ میزبان جشن‌های دهه کرامت

به گزارش مرکزی دیلی، مصطفی مشایخی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی در تشریح برنامه‌های دهه کرامت در سطح استان، گفت: هر ساله نمایشگاه‌هایی با محوریت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) با تولیت آستان مقدس این اماکن مقدس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان دایر می‌شود که امسال نیز این نمایشگاه‌ها همزمان با هفته فرهنگ رضوی در آستان مقدس امامزاده محمدعابد(ع) برگزار شد.

وی از برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در سطح کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد و مؤسسات قرآنی خبرداد و بیان کرد: ویژه برنامه‌های جشن سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) با محوریت تبیین شخصیت این بزرگواران و سخنرانی و مداحی در سطح کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد و مؤسسات قرآنی در ایام دهه کرامت برگزار می‌شود.

مشایخی افزود: جشن بزرگ ولادت با عنوان همایش سیره رضوی ویژه جوانان و ورزشکاران استان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و اداره کل ورزش و جوانان استان همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) در مجتمع ستارگان اراک برگزار می‌شود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برپایی اولین نمایشگاه ملی و استانی مد و لباس ایرانی ـ اسلامی خبر داد و گفت: این نمایشگاه به میزبانی استان مرکزی با هدف ارائه توانمندی‌ها و ویژگی‌های هنرمندان و طراحان مرتبط با فرهنگ بومی، ملی و دینی از ۱۸ شهریورماه جاری به مدت یک هفته در دبیرستان شکرایی اراک افتتاح شده است.

این مقام مسئول در پایان افزود: در حاشیه این نمایشگاه علاوه بر عرصه تولیدات ملی، توانمندی‌های هنرمندان و طراحان استان در قالب غرفه‌های مختلف در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته و در حاشیه آن تولیدات استانی نیز معرفی می‌شوند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.