آغاز مسابقات بازیهای رایانه ای جام دیجیتال استان مرکزی در اراک

به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی ، محمد هادی بیات در ادامه افزود : با توجه به برخی مشکلات در خصوص مکان مجتمع و کمبود فضا در این مرکز فرهنگی که منجر به تعطیلی برخی خدمات این مرکز شده است و همچنین نیاز به برنامه ریزی بیشتر برگزاری مسابقات جام دیجیتال در استان مرکزی کمی با تاخیر انجام شد که امیدواریم برگزاری این رقابت ها در هفته آینده با کیفیت مطلوب و طبق برنامه ریزی انجام شده صورت پذیرد.

مدیر مجتمع دیجیتال استان مرکزی ضمن تاکید بر ادامه روند برگزاری مسابقات بازیهای کامپیوتری در استان مرکزی گفت : در این دوره از مسابقات در بخش رقابت های بانوان هیچ کاربری ثبت نام نکرده است که امیدواریم با همکاری بیشتر دستگاه های مسئول در حوزه فرهنگ استان در آینده شاهد اقبال و توسعه بازهیایا رایانه ای ویژه بانوان باشیم. در سایر رشته ها هم اسامی شرکت کنندگان به تفکیک رشته در پرتال تخصصی بازیهای رایانه ای استان مرکزی بعنوان مرجع رسمی جام دیجیتال در استان درج گردیده است.

وی افزود : با توجه به اینکه تعداد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات نسبت به رقابت های سال گذشته بسیار کمتر است بنا داریم رقابت ها را بصورت گروهی برگزار نماییم که در نتیجه هر بازیکن تعداد بازی بیشتری را انجام می دهد و خطای انتخاب بهترین بازیکنان بسیار کمتر می شود. قرعه کشی و گروه بندی مسابقات امروز پنجشنبه ۲۱ شهریورماه  ساعت ۱۷ در محل مجتمع دیجیتال واقع در فرهنگسرای آیینه شهر اراک برگزار می گردد و مسابقات بصورت رسمی از ساعت ۱۵ روز شنبه مورخ ۲۳ شهریورماه طبق جدول زمانبندی که متعاقبا اعلام می شود آغاز خواهد شد.

مهندس بیات در ادامه گفت : در این دوره از رقابت ها مانند دوره های قبلی قوانین کلی جام دیجیتال که در سایت استانی و کشوری درج شده است برقرار می باشد ولی تاکید بیشتری روی حضور کاربران در زمان بازی خود شده است بشکلی که در صورت عدم حضور در زمان تعیین شده برای هر بازی ، بازیکن غائب با نتیجه سه به صفر بازنده اعلام می شود و از اینرو از بازیکنان خواهشمندیم در زمان بازی ها این مورد را مد نظر داشته باشند.

مسئول برگزاری مسابقات جام دیجیتال در استان مرکزی در پایان افزود : طبق برنامه ریزی انجام شده در این دوره از مسابقات بازیها بصورت گروهی در تمامی رشته ها برگزار می گردد که در هر رشته سه نفر برتر انتخاب شده و جهت برگزاری مسابقات کشوری به تهران اعزام خواهند شد.در رشته PEC-PC دواتزده گروه سه نفره و یک گروه چهار نفره خواهیم داشت که در دور اول رقابت ها بر اساس امتیاز نفر برتر هر گروه به مرحله نهایی راه پیدا خواهد کرد و ۱۳ نفر برتر هم در گروه های سه نفره رقابت خواهند نمود و نهایتا بر اساس امتیاز بیشتر سه نفر برتر در مسابقات نهایی انتخاب خواهند شد. در رشته FIFA-PC و PES-XBOX هم رقابت ها بصورت گروه های سه نفره برگزار می گردد که نهایتا نفرات برتر بر اساس امتیاز انتخاب و به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

شایان ذکر است علاقمندان به بازیهای رایانه ای می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره از رقابت های جام دیجیتال به پرتال بازیهای رایانه ای استان مرکزی به آدرس www.MarkaziGame.ir  مراجعه فرمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر برنامه های مجتمع دیجیتالی در استان به وب سایت مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی به آدرس www.MarkaziDigital.ir مراجعه نموده و یا با شماره همراه ۰۹۳۷۳۰۲۰۰۳۲ تماس حاصل فرمایند. گفتگو و تبادل نظر در خصوص بازیهای رایانه ای و سایر موضوعات فناوری اطلاعات و ارتباطات و سایر موضوعات دیجیتالی هم در تالارهای گفتگوی فناوری اطلاعات به آدرس www.IT-Forum.ir انجام می گیرد که در این زمینه انجمن های گفتگوی مذکور پذیرای کاربران و فعالان حوزه دیجیتال خواهد بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.