اظهارات و رفتارهای متناقض مدیریت شهر اراک درباره فضای سبز

مرکزی دیلی : امیدواریم مسئولین و مدیران شهری اراک در خصوص قطع شبانه درختان مجاور دانشگاه آزاد به بهانه ساخت پل و همچنین اقدامات مشابه در سالهای پیشین در اطراف برخی نهادها ودوایر دولتی در استان مرکزی به افکار عمومی توضیح ارائه دهند…

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، احمد حسنی افزود: فضای سبز شهری با مجموعه عناصر گیاهی موجود در سطح شهر و اطراف شهرها که توسط شهرداری و سایر نهادها و دستگاه‌ ها ایجاد می ‌شود، اهداف مختلفی چون کنترل آلایندگی ‌های فعالیت ‌های صنعتی مجاور شهر، ایجاد فضای مناسب برای گذران اوقات فراغت شهروندان در ایام تعطیلات، تلطیف هوا، تزریق اکسیژن به محیط و زیبایی منظر را دنبال می‌ کند.

وی خاطر نشان ساخت: احداث فضای سبز در تمام نقاط شهر علاوه بر تلطیف روح، روان و آرامش خاطر افراد، به کنترل آلایندگی‌ های شهر نیز کمک می‌ کند.

این مقام مسئول ابراز داشت: فضای سبز به عنوان یک عنصر زنده در شهر می ‌تواند جانبخش زندگی ماشینی ما انسان‌ ها شود که این مهم در کلان شهر اراک جدی گرفته شده است.

حسنی از ایجاد فضای سبز در درمانگاه قدس خبر داد و بیان کرد: سازمان پارک ‌ها و فضای سبز شهرداری اراک در راستای افزایش سرانه فضای سبز سطح شهر، اقدام به احداث فضای سبز در نقاطی از سطح شهر از جمله درمانگاه قدس نموده است.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در احداث فضای سبز درمانگاه قدس اظهار کرد: این سازمان در راستای زیباسازی و کاهش آلودگی هوای شهر اراک اقدام به کاشت چمن، ترون و انواع گل به مساحت ۶۰۰ مترمربع در محوطه داخلی درمانگاه قدس شهر اراک نموده است.
مدیرعامل سازمان پارک ‌ها و فضای سبز شهرداری اراک هدف از احداث فضای سبز درمانگاه قدس را زیباسازی سطح شهر و تاثیرات مثبت فضاهای سبز بر روحیه افراد به عنوان مهمترین اثر گسترده شدن فضاهای سبز شهری و کنترل آلاینده‌ ها عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. بچه پر رو گفت:

    شاید شما یادتون نیاد اما پارکینگ مجاور یکی از ادارات استان قبلا کلی درخت داشت که یکی دو روزه قطع و سوزانده شدن. آب هم از آب تکون نخورد و نه شهردار و نه مدیرای شهرداری و نه حتی اعضای شورای شهر برای خوش آمد بعضیا هیچی که نگفتن کلی هم ماله کشی کردن.واقعا خسته نباشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.