استقرار بیش از هزار پایگاه جشن عاطفه ها در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، محمد مهدی ناصری امروز در نشست مطبوعاتی که به منظور اعلام برنامه های جشن عاطفه ها در این اداره کل برگزار شد، افزود: در جشن عاطفه های امسال ۱۲۱ پاگاه ثابت، ۳۷ پایگاه سیار، ۴۵ پایگاه بسیج، ۸۴۱ پایگاه در مدارس و ۱۸۱ پایگاه در قالب سایر پایگاه ها در استان مرکزی استقرار می یابد.

وی بیان کرد: ۱۶ مهرماه سالجاری جشن عاطفه ها در مدارس، ۱۷ مهرماه در سطح شهر و جمع آوری مردمی و ۱۸ مهر ماه سالجاری در محل نماز جمعه در سطح شهرستانها برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ادامه داد: در جشن عاطفه های سال گذشته بالغ بر ۷۸۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان جمع آوری شده است که این مبلغ ۳۰ درصد بیشتر از میزانی بود که دفتر مرکزی برای این استان برآورد کرده بود.

ناصری تصریح کرد: از سوی دفتر مرکزی پیش بینی شده است در جشن عاطفه های سالجاری در این استان یک میلیارد و ۱۵ میلیون تومان جمع آوری شود که ما امیدواریم این مبلغ بیشتر از هزینه برآورد شده باشد.

به گفته وی ۴۲ هزار و ۴۴۰ خانوار در قالب جمعیتی بالغ بر ۸۴ هزار و ۳۸۰ نفر در استان مرکزی از خدمات مستمر و غیر مستمر این نهاد حمایتی برخوردارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۸ میلیارد و ۵۳۴ هزار و ۸۰۰ تومان کمک معیشت (مستمری) به خانوارهای تحت پوشش این نهاد پرداخته شده است.

ناصری اضافه کرد: در استان مرکزی بیش از ۱۲ هزار حامی از ۴ هزار و ۳۲۷ نفر یتیم حمایت می کنند؛ از ابتدای سالجاری تاکنون یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از سوی حامیان به یتیمان کمک شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.