معرفی رییس جدید اداره امور شعب بانک ملی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی استان در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره امور شعب استان مرکزی، در ابتدا خواجه حسنی با اشاره به مقوله آموزش، خواهان توجه بیشتر کارکنان در تمام سطوح شد و افزود: فرصت‌ها اندک است لذا باید از فرصتی که خداوند جهت خدمتگزاری به خلق در اختیار ما قرار داده است به شایستگی استفاده نمود.
وی سال گذشته را با توجه به افزایش چشمگیر سرمایه بانک، یک سال حماسی عنوان کرد و بیان داشت: رفتار، گفتار و کردار کارکنان بانک ملی ایران باید برای دیگران الگو باشد و لازم است در این خصوص برنامه‌ریزی کنیم.
محمدی نیز با اشاره به برگزاری موفقیت‌‌آمیز مجمع عمومی بانک در تیرماه امسال، افزایش بهره‌وری را از اولویت‌های اصلی بانک در سال جاری عنوان کرد و خواستار توجه ویژه به صدور ضمانت‌نامه‌ها و گسترش واحدهای شهاب ملی شد.
نظری نیز در این جلسه دستاوردهای بانک ملی در سال گذشته کاهش مطالبات غیرجاری، افزایش جذب منابع و … علیرغم تحریم‌های بین‌المللی، حرکت رو به جلوی بانک را برجسته و مطلوب ارزیابی کرد.
در پایان عظیم حسین‌آبادی رییس سابق با نائل شدن به افتخار بازنشستگی از تمامی کارکنان بدلیل همکاری و همراهی وی در طول خدمت قدردانی کرد و تقوی نیز ابراز امیدواری کرد با همکاری کارکنان بتواند موجبات ارتقای هر چه بیشتر بانک ملی ایران را فراهم آورد.
وی پیش از این ریاست اداره امور شعب استان گلستان را برعهده داشت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.