صدور۳۷ جواز تاسیس واحدهای صنعتی در استان مرکزی

۳۷ جواز تاسیس واحدهای صنعتی امسال در نقاط مختلف این استان صادر شد.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۳۷ جواز تاسیس واحدهای صنعتی امسال در نقاط مختلف این استان صادر شد.
علی جودکی افزود: برآورد سرمایه‌ برای اجرای این مجوزهای صنعتی در استان مرکزی، بیش از سه هزار و ۸۶۹ میلیارد ریال برآورد می‌شود.
وی، میزان اشتغالزایی جوازهای تاسیس استان مرکزی در سال جاری را ۵۰۰ فرصت عنوان کرد و ادامه داد: شهرستان‌های اراک با ۱۵ جواز تاسیس بیشترین امتیاز را در شاخص مذکور دارد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اضافه کرد: شهرستان‌های آشتیان، تفرش، شازند و کمیجان با یک جواز تاسیس کمترین شمار مجوزهای صنعتی صادره استان را در سه ماه نخست سال جاری به خود اختصاص داده است.
جودکی بیان کرد: ۳۱ پروانه بهره‌برداری نیز در سه ماه نخست امسال در استان مرکزی صادر شد که در صورت تحقق این مهم، ۵۹۰ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می‌شود.
وی اضافه کرد: امسال مجموع سرمایه‌گذاری در پروانه‌های بهره‌برداری استان مرکزی بیش از ۲ هزار و ۵۷۱ میلیارد ریال برآورد می‌شود.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد پروانه بهره‌برداری در این بازه زمانی در شهرستان اراک، بیشترین اشتغال و میزان سرمایه گذاری مربوط به شهرستان ساوه است.
بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.