دستاورد واقعی زیبا سازی شهر اراک چه بوده؟

مرکزی دیلی : براستی دستاورد این سازمان در موضوع کاری اش برای شهروندان چه بوده؟ کارمندان این حوزه از شهرداری در حال انجام کدام ماموریت سازمان هستند؟ چرا نباید کمترین اثرگذاری این سازمان را شاهد باشیم؟ آیا تا کنون تحقیق میدانی و پژوهش کارشناسی روی کمبودها و مشکلات زیبا سازی معابر در شهر اراک انجام شده است؟ تعداد متخصصانی که در این حوزه مشغول بکارند چند نفر است و تخصص آنها چیست؟ برنامه کوتاه مدت و بلند مدت این سازمان چرا به افکار عمومی ارائه نمی شود؟ اصلا شهردار بعنوان مدیر کلان شهر اراک اعتقادی به پژوهش و کارشناسی دارد؟ چرا کمکاریهای سازمان هایی از این دست که هر روز در مقابل دیدگان شهروندان به شکلی آزاردهنده اراک را شهری بدور از توسعه و مدیریت شهری منطقی و کارآمد جلوه می دهند مورد بازخواست شورای شهر و جناب شهردار قرار نمی گیرد؟ آیا اقدامات حداقلی برخی سازمان های زیر مجموعه شهرداری می تواند جوابگوی حجم انبوه کارهای بر زمین مانده در حوزه مدیریت شهری باشد؟ پرداختن ضعیف شهرداری اراک به مسائل فرهنگی با چه توجیهی از طرف جناب شهردار نزد شهروندان پاسخ داده خواهد شد؟

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، داود میلادی افزود: در حال حاضر این المان پنبه زن در میدان آقا ضیاالدین معروف به ارگ نصب شده و مراحل نورپردازی میدان نیز توسط سازمان زیباسازی شهرداری اراک در دست اجرا می ‌باشد.

وی با اشاره به اینکه المان پنبه زن از آثار محمد صفری یکی از هنرمندان اراکی بوده ابراز داشت: با توجه به محبوبیت این المان در بین المان‌ های نوروزی سطح شهر، بنا به درخواست شهروندان و زیباسازی فضاهای شهری، سازمان زیباسازی شهرداری اراک اقدام به نصب المان پنبه زن در میدان ارگ که از مکان ‌های تاریخی شهر می باشد، نموده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: براساس اهداف تعریف شده سازمان و در راستای طرح جامع زیباسازی می ‌بایست تعداد گرافیک ‌های محیطی‌ و المان‌ های سطح شهر افزایش یافته تا موجبات رضایت حداکثری شهروندان و تلطیف فضای شهری حاصل شود.

میلادی هدف از این اقدام را زنده نگه داشتن مشاغل قدیمی شهر اراک و ارتباط این فضا با المان عنوان نمود.

وی ضمن درخواست از کلیه شهروندان اراکی در حفظ و نگهداری فضاهای شهری تصریح کرد: امید است شهروندان فهیم اراکی با ارائه نقطه نظرات مثبت و ارزنده خادمین خود در شهرداری را در راستای زیباسازی هرچه بیشتر سطح شهر یاری رسانند

ممکن است بپسندید...

۲ دیدگاه

  1. ا گفت:

    من نمیدونم منظورتون از استقبال از المان چیه؟!!!!!!!!!! ولی چیزی که من به عنوان یه ساکن اطراف میدان ارک دارم میبینم یه المان فلزی بزرگه که هیچ ظرافتی نداره و نه تنها از نظر اندازه با میدان ارک که کوچیکه سنخیتی نداره بلکه پنبه زنی پیشه منسوخی است که از مشاغل اصلی مردم اراک هم نبوده که حالا با این المان نوستالژی خود را به یاد بیاوریم!! از طرفی میدان ارک قدیمی ترین میدان شهر است و شایسته زیباترین ها که المان آن باید فرهنگ شهر را نشان دهد. به هر حال بابت اهمیتی که سازمان زیباسازی!!! کلانشهر اراک به سلیقه و فهم مردم میدهد سپاسگزارم.

  2. میزان گفت:

    شما جه دل خوشی دارید.این که سازمان تزیینی زیبا سازیه.بقیه سازمان ها هم که باید جدی کار کنن تعطیل هستن.به نظر شما وضع ترافیک و اتوبوس و تاکسی و زباله ها و … بهتر از این زیبا سازیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.