«صندوق ۲۰ میلیارد تومانی» برای حمایت از ‌بخش کشاورزی استان مرکزی‌

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک عباس مظفری در نشست ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی اظهار داشت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان در سال ۸۵ راه‌اندازی شد که در حال حاضر میزان سرمایه این صندوق ۱۳ میلیارد تومان است که ۵۱ درصد آن متعلق به تولیدکنندگانی است که در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری کرده‌اند و مابقی آن متعلق به دولت و جهاد کشاورزی است.

مظفری ادامه داد: افزایش سرمایه صندوق به ۲۰ میلیارد تومان از مهم‌ترین برنامه‌های این صندوق تا پایان سال مالی جاری است.

وی تاکید کرد: یکی از وظایف اصلی این صندوق پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و هدفمند به فعالان این بخش است که تاکنون نتایج بسیار مثبتی به همراه داشته است.

مدیرعامل صندوق توسعه کشاورزی استان مرکزی ‌نیز گفت: در حال حاضر تعداد اعضای این صندوق در استان ۱۳۲ تشکل است که محدودیتی برای افزایش اعضای آن وجود ندارد.

محمدرضا خالقی افزود: در راستای توسعه فعالیت‌های این صندوق نخستین صندوق شهرستانی در شهرستان اراک احداث و راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: طی دو سال اخیر بالغ بر ۲۵۵ نفر از متقاضیان بهره‌مندی از این تسهیلات در دبیرخانه تشکیل پرونده داده‌اند که از این تعداد پرونده ۱۷۶ متقاضی در صندوق پذیرش، بررسی و به بانک عامل معرفی شده‌اند که تسهیلات در نظر گرفته شده برای این افراد بالغ بر ۴۱۴ میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال بوده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.