برگزاری یادواره «شهدای دولت» در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، داریوش مردانی، سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، گفت: همزمان با هفته دولت که از دوم شهریورماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مختلفی در راستای آبادانی و توسعه استان با حضور مسئولان به بهره‌داری می‌رسد.

وی با اشاره به مراسم کلنگ‌زنی طرح‌های علم الهدی ـ کمربندی جنوبی و جاده کلاله سنجان شهرداری اراک، بیان کرد: همزمان با دومین روز از هفته دولت پروژه‌های طرح محرومیت‌زدایی سپاه روح الله استان مرکزی با حضور سردار حزنی، فرمانده قرارگاه قرب کوثر سپاه در روستای سهل‌آباد اراک به بهره‌برداری می‌رسد.

مردانی در ادامه گازرسانی به هفت روستا و افتتاح سالن چندمنظوره بهزیستی در روستای قالهر دلیجان را از دیگر پروژه‌های مورد بهره‌برداری در چهارمین روز از هفته دولت عنوان کرد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی، اظهار کرد: همچنین کلاس درس اخلاق حضرت آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک مصادف با ۶شهریورماه جاری در بیت امام جمعه اراک برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: افتتاح ساختمان فرمانداری در شهرستان فراهان، برگزاری مراسم یادواره شهدای دولت در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی مصادف با ۷ شهریورماه جاری و افتتاح پروژه‌های شهرداری ساوه در این شهرستان از دیگر پروژه‌هایی است که همزمان با هفته دولت در استان مرکزی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.