پیام استاندار مرکزی به مناسبت هفته دولت

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری پانا، در این پیام آمده است: دوم شهریور در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبین مجاهدت و ایثارگری فرزندان راستین امت و احیاء کنندگان حکومت الهی انبیاء است.

این پیام می افزاید: این روز تداعی کننده روزهای پرافتخار ناشی از خدمتگزاری شهیدان سرافراز و صدیقی همچون رجایی و باهنر است و نامگذاری سالگرد شهادت این عزیزان به نام هفته دولت، ارج نهادن به مقام شامخ آنان و تلاش و کوشش مضاعف برای خدمت شایسته و بی منت به مردم فهیم ایران اسلامی و حرکت به سوی اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

در ادامه این پیام آمده است: بی شک این هفته فرصت مغتنمی است تا دستاوردها و اقدامات اساسی دولت خدمتگزار دهم در عرصه های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و به ویژه در سطح استان مرکزی به تصویر در آمده و زمینه آگاهی مردم شریف و عزیز استان نسبت به ثمرات و تلاش خادمانشان فراهم گردد.

این پیام ابراز می دارد: هفته مبارک دولت در واقع هفته اقتدار و سرافرازی دولتمردانی است که با حمایت و پشتیبانی میلیون ها انسان عاشق و دلداده نظام به کرسی خدمت رسانی تکیه زده و هیچ مقصودی جز کسب رضای الهی و اجرای احکام الهی و قانونی و ایجاد جامعه ای سراسر شور و نشاط و نیز خدمتی جز خدمت بی منت ندارند.

پیام فوق تصریح می کند: بحمداله در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شد، شاهد حماسه ی جاوید و ماندگار ۲۴ خرداد ماه یعنی حماسه بزرگ یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بودیم که شور، شوق مردم انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران به تاسی از آموزه های الهی و دینی و رهبری عظیم الشان نظام به یکباره نظام سلطه را همچون گذشته به ورطه یاس و شکست کشاند.

پیام مذکور اظهار می دارد: ضمن گرامیداشت هفته دولت و پاسداشت یاد و خاطره دو اسوه علم و تقوی شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به تلاشگرانی که صادقانه و عاشقانه و با همت و بی منت در مسیر خدمت به ملت تلاش می نمایند، خدای سبحان را شاکرم که توفیق خدمت در مسیر عزت به مردم شهید پرور استان امام راحل را به اینجانب ارزانی داشت.

استاندار مرکزی در پایان این پیام یادآور می شود: شکل گیری دولت یازدهم را همزمان با هفته مبارک دولت و در تداوم مسیر خدمت رسانی روزافزون به فال نیک گرفته و ضمن تبریک مجدد این ایام برای دولت جناب آقای دکتر روحانی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت دارم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.