برخورد قاطع دستگاه قضایی و انتظامی استان مرکزی با توزیع کنندگان مواد محترقه

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از برخورد قاطع دستگاه قضایی و انتظامی با توزیع کنندگان مواد محترقه و افراد مزاحم خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، سرهنگ ایرج کاکاوند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طی هماهنگی صورت گرفته با دستگاه قضایی،افرادی که اقدام به توزیع مواد محترقه غیر مجاز کنند،با برخورد شدید دستگاه قضایی و انتظامی مواجه خواهند شد و واحدهای صنفی متخلف نیز پلمپ و مزاحمانی که توسط ماموران دستگیر شوند تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت بسر خواهند برد.

وی با اشاره به به ایام پایانی سال و اجرای مقتدرانه طرح انضباط اجتماعی در استان اظهارداشت: نیروی انتظامی به عنوان عامل حفاظت از امنیت،پیشگیری از جرم، اعمال قانون و حراست از ارزش های حاکم بر جامعه برابر مقررات انجام وظیفه می کند و با این راهبرد و به منظور ثبات امنیت و آرامش شهروندان به خصوص در ایام خاص ،برخورد قاطع با افرادی که قصد از هم گسیختگی نظم اجتماعی را دارند در دستور کار خود قرار داده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان با تاکید بر اینکه پلیس،مخالف شادی و نشاط مردم نیست بیان داشت:با تدابیر صورت گرفته و در قالب برنامه ریزی مدون، طرح انضباط اجتماعی از ابتدای اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروز در استان به مرحله اجراء گذاشته شده و تا کنون نیز دستاوردهای ارزنده ای حاصل شده است.

سرهنگ کاکاوند خاطر نشان کرد: پلیس به عنوان نهاد واسط امنیت،نمایان ترین وظیفه اش سازماندهی امور انتظامی جامعه به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی می باشد و در سال های اخیر،جهت گیری ها در ناجا به سمت بالا بودن میزان امنیت عمومی و به تبع آن ارتقای میزان احساس امنیت سوق یافته است.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. محمدی گفت:

    خدا قوت عزیزان. فقط ایکاش اطلاع رسانی تان را بیشتر می کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.