برگزاری پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی ، محمد تقی حقی در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی از ۳۰ مرداد ماه در اراک برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه این جشنواره به مدت ۴ روز و از ۳۰ مرداد ماه لغایت ۲ شهریور ماه سالجاری در اراک برگزار خواهد شد، ابراز کرد: این جشنواره با حضور  ۱۲ گروه از ۷ استان کشور به میزبانی اراک برگزار می شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ادامه داد: نمایش گرگ‌نامه،‌ عروسی خاله سوسکه، مورموری و تارتاری، گرگ‌ قصه‌ها، پرنده‌های قالی، سنگ‌ها بی‌گناهند، دوستی باورنکردنی، مرغک، به دنبال قلک، پرپروک و یخی که عاشق خورشید شد نمایش‌هایی هستند که در طول برگزاری این جشنواره به نمایش در می آیند.

حقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری اردوی سال ۹۲ در استان مرکزی اظهار داشت: اردوی سال ۹۲ به میزبانی استان مرکزی در اردوگاه باغک شازند به مدت ۳ روز از ۴ لغایت ۶ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: این اردو با حضور ۱۲۰ نفر اعضای پسر استان کرمانشاه با هدف آموزش سبک زندگی اسلامی با تکیه بر سیره رضوی برگزار می شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی یادآور شد: ایجاد فضایی با نشاط  به منظور تقویت روحیه و حس زیبا شناسی، آشنایی با مهارت های زندگی با بهره گیری از آداب و احکام اسلامی، تقویت حس مسولیت پذیری، تقویت همدلی و همکاری گروهی با زندگی در دل طبیعت و آشنایی با مهارت های خاص امداد و نجات اعضای شرکت کننده  از دیگر اهداف برگزاری این اردو بشمار می رود.

حقی اجرای برنامه هایی همچون قصه گویی رضوی، مسابقه گنجینه رضوی، بازدید و زیارت امام زاده آستانه، بازی های گروهی، دوباره نگاه کن و … را از جمله برنامه های جانبی این اردو برشمرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.